به منظور آشنايي نوجوانان با فعاليت‌هاي روزانه بانک‌ها، جمعي از دانش‌آموزان مجتمع آموزشي طاهره با حضور در شعبه فلکه صادقيه بانک اقتصادنوين از نزديک با فرآيند ارايه خدمات بانکي آشنا شدند. ب
کد خبر: ۸۹۳۷۱۴۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، مرجان سيدي رئيس شعبه فلکه صادقيه اين بانک، در خصوص اين مراسم گفت: بانک اقتصادنوين از سال‌ها قبل نسبت به معرفي خدمات بانکي به نوجوانان اقدام کرد که در اين راستا هماهنگي‌هاي لازم براي حضور دانش‌آموزان مجتمع آموزشي طاهره صورت گرفت.
وي با اشاره به تاثير مثبت بازديد از شعب بانک در ميان دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان با حضور در شعبه بانک در قالب پنج گروه با انواع خدمات بانکي از جمله بانکداري الکترونيکي، خودپرداز، تسهيلات، صندوق و بيمه آشنا مي‌شوند.
سيدي در خصوص رده سني دانش‌آموزان بازديد کننده از شعبه اين بانک اظهار داشت: دانش‌آموزان در سال ششم به صورت تئوريک با مباحث پول و اقتصاد آشنا مي‌شوند که حضور در محيط شعبه بانک براي درک دقيق مفاهيم آموزشي در اين باره مهم و تاثيرگذار است.
سوزان ابوالحسني مسئول آموزش دانش‌آموزان مجتمع آموزشي طاهره حاضر در شعبه صادقيه بانک اقتصادنوين نيز در خصوص اين مراسم گفت: قرار گرفتن در محيط شعبه زمينه آموزش اثرگذار و ماندگار را براي دانش‌آموزان فراهم مي‌کند.
وي گفت: در اين بازديد علاوه بر اينکه دانش‌آموزان با مفاهيم و جزييات خدمات بانکي آگاه مي‌شوند، از نزديک با فضاي شغلي بانکداري نيز آشنا مي‌شوند که اين مهم در آينده نزديک مي‌تواند در انتخاب شغل به آنها کمک کند.
ابوالحسني ادامه داد: در کشورهاي پيشرفته دانش‌آموزان ضمن آموزش در محيط مدرسه به صورت ادواري با حضور در محيط‌هاي واقعي در قالب اردوهاي دانش‌آموزي، از نزديک با جزييات شغل‌هاي رايج در اجتماع آگاه مي‌شوند که اين آگاهي براي انتخاب شغل آنها بسيار مفيد است.
وي گفت: حضور دانش‌آموزان در محل‌هايي از اين دست علاوه بر افزايش انگيزه دانش‌آموزان، اعتماد به نفس آنها در عرصه‌هاي اجتماعي را نيز بهبود مي‌بخشد.

ارسال نظرات