خبرهای داغ:
معدندار، مدیر اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: در سال جاری احداث سه مدرسه در نوش آباد، سفیدشهر و روستای محمدآباد بخش مرکزی آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۳۷۱۸۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، محمد معدندار در تشریح عملکرد عمرانی این اداره اظهار کرد: مدرسه شش کلاسه سره با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مهرماه سال جاری به بهره برداری رسیده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از طرح‌‌های در حال ساخت این اداره نام برد و تصریح کرد: مدرسه هشت کلاسه شبان، مدرسه شش کلاسه عظیمی، مدرسه ارباب رحیم هاشمی و مدرسه رونقی به ترتیب با هزینه‌هایی نزدیک به دو میلیارد تومان با ۹۰ درصد پیشرفت، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با ۷۰ درصد پیشرفت، ۴۰۰ میلیون تومان با ۹۰ درصد پیشرفت تا یک سال آینده با کمک خیران و اعتبارات دولتی افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به کمبود شدید فضای آموزشی در برخی از نقاط شهر اظهار کرد: در سال جاری احداث سه مدرسه در نوش آباد، سفیدشهر و روستای محمدآباد بخش مرکزی آغاز شد.

معدندار از طرحی برای ساخت یک سالن کنفرانس و یک ساختمان اداری خبر داد و گفت: این طرح‌ با اعتباری نزدیک ۳۰۰ میلیون تومان از طریق امتیازات دولتی جذب شده است و بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش در مورد کمبود فضای اداری را مرتفع می‌کند.

ارسال نظرات