خبرهای داغ:
امام جمعه دستگرد تاکید کرد: دولت مردان ما مواظب باشند، عزت و عظمت این مردم را با هیچ چیزی معاوضه نکنند.
کد خبر: ۸۹۳۷۲۵۵
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ امام جمعه شهر دستگرد در خطبه دوم نماز جمعه ضمن دعوت همه مؤمنان به تقوای الهی گفت: کمال انسان در این دنیا به این است که سه کار را انجام دهد: دین شناس باشد، صبر بر حوادث و مصیبت ها و گرفتاری ها و برنامه ریزی مادی و معنوی داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین جمال قربانی در ادامه ضمن محکوم کردن اراجیف و یاوه گویی های ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه ملت و دولت و جمهوری اسلامی اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب کرد که فرمودند: این یاوه گویی ها ارزش پاسخ دادن را ندارد ولی این یاوه گویی ها نشان داد که در کشور آمریکا ریاست جمهوری فقط یک عروسک خیمه شب بازی است.

وی ادامه داد: چهره ها اگر عوض شود سیاست های کلان استکبار جهانی تغییر پیدا نخواهد کرد، چه چهره خندان اوباما باشد و چه چهره عصبانی و دیوانه وار ترامپ باشد، سیاست های آن ها علیه ما یکی است، اما تاکتیک ها فرق می کند و نوع رفتارها تفاوت دارد.

حجت الاسلام قربانی خاطرنشان کرد: این سخنرانی نشان داد که چهره ها اگر تغییر کند سیاست های کلان تغییر پیدا نخواهد کرد، مقام معظم رهبری چه زیبا می فرمایند: آمریکا ابزار دست اسرائیل است و ما این را می دانیم اما سیاستگذاران آمریکا و آن کسانی که برنامه ریزی می کنند برای دولت مردان آمریکا صهیونیست ها هستند و این را نیز همه دنیا می دانند.
امام جمعه دستگرد ضمن تشکر از مواضع عزتمندانه ریاست جمهوری نسبت به سخنرانی و تلاش ترامپ که اعلام دو دستگی بین مردم و دولت و سپاه کرده بود، عنوان کرد: هر چند، در روزهای گذشته مواضع رئیس دولت در مورد سپاه جالب نبود ولی سخنرانی اخیر وی این تصور را القاء کرد که بین دولت و سپاه هیچ گونه دو دستگی وجود ندارد.
این کارشناس سیاسی در ادامه اظهار امیدواری کرد: این مواضع دولت ادامه پیدا کند.
قربانی ادامه داد: دلایل داد و بیداد آن ها علیه ما و صحبت کردن آمریکا علیه سپاه این است که سپاه نقشه دشمن را در خاورمیانه خنثی کرده و امیدواریم به زودی سفره داعش جمع شود.
وی در ادامه اظهار کرد: ملت و دولت بر این موضوع واقف هستند که ما نباید در مقابل دشمن به هیچ وجه دو دستگی نشان دهیم.
امام جمعه دستگرد در ادامه یادآور شد: موکب شهدای برخوار در مکان عمود ۱۳۸۸ آماده دریافت کمک و تجهیزات و نیروی انسانی مؤمنین است.
قربانی در پایان تاکید کرد: دولت مردان ما مواظب باشند، عزت و عظمت این مردم را با هیچ چیزی معاوضه نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها