فرمانده حوزه ۳۱۳ شهید دستواره سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس گفت: هدف از تشکیل چنین برنامه هایی تقدیر و تشکر از نقش مؤثر فرماندهان پایگاه ها و خانواده این عزیزان و همچنین ائمه جماعت مساجد در پیشبرد برنامه های بسیج بوده است.
کد خبر: ۸۹۳۷۲۷۸
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، بسیجی پاسدار دکترمرتضی جمالی فرمانده حوزه ۳۱۳ شهید دستواره در جمع ائمه جماعت مساجد، فرماندهان پایگاه ها و خانواده این عزیزان گفت : خانواده ها رکن مهم جامعه تلقی می گردند.

خانواده ها رکن مهم جامعه تلقی می گردند

وی افزود : ما در مقابل خون شهدا موظف هستیم و شما فرماندهان محترم پایگاه ها باید در بین بسیجیان پایگاه های خود از مقام و منزلت این بزرگواران(شهدا) بگویید تا جوانان با طرز زندگی کردن و فرهنگ این عزیزان آشنا شوند و یاد و خاطره آنان از دلها نرود.

فرمانده حوزه ۳۱۳ شهید دستواره سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس گفت : باید فرهنگ شهادت طلبی در بین جوانان ما همچون سالهای اول جنگ تحمیلی جا بیافتد که الحمدالله اینگونه شده است.

دکترمرتضی جمالی در پایان خاطر نشان کرد : در این اردوی ۲ روزه که در شهر مقدس قم در هتل لاله با تقدیم هدایایی از نماینده محترم ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس، فرماندهان و خانواده های محترم ایشان و ائمه محترم جماعت مساجد حوزه استحفاظی خود تقدیر و تشکر به عمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها