مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور است.
کد خبر: ۸۹۳۷۲۸۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز در جمع مدیران، مسئولین و کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تسلیت ایام حزن و ماتم آل الله و حلول ماه صفر گفت: در چندروز اخیر شاهد یاوه گویی های دیوانه وار رئیس جمهور آمریکا و اتهام زنی های بی اساس به ملت بزرگ ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودیم که با واکنش بسیار خوب و اتحاد مردم و مسئولین همراه شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: به تعبیر فرمایشات مقام معظم رهبری، هرچند ترامپ در حال نمایش حالت بلاهت آمیز امریکاست؛ اما این نباید ما را از مکر امریکا غافل کند.

وی، ادامه داد: مکر آمریکایی، نشان دادن چهره ای دیوانه از رئیس جمهور این کشور و گرفتن امتیازات از دیگر کشورها بویژه در بحث برجام از جمهوری اسلامی ایران است؛ تا برجام های دیگری را در زمینه های نفوذ منطقه ای و بحث موشکی و توانمندی های دفاعی ما تحمیل نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، اروپا را دنباله رو مکر آمریکایی ها دانست و اضافه کرد: در بحث برجام هسته ای هنوز جمهوری اسلامی ایران نتوانسته از مزایای آن بهره مند شود و هر روز شاهد تحریم ها و فشارهای جدیدی از سوی دولت آمریکا و به تبع آن دولت های غربی هستیم.

وی، گفت: شکست توطئه های آمریکا و انگلیس در منطقه و خنثی شدن فتنه داعش در عراق و  سوریه، که به مرحله پایانی نابودی این گروه تروریستی رسیده ایم، باعث هراس و وحشت استکبار جهانی از نفوذ بی نظیر جمهوری اسلامی و الگوگیری ملتهای مظلوم از انقلاب اسلامی شده است.

این مقام مسئول، تصریح کرد: حفظ روحیه جهادی و انقلابی گری و تکیه به توانمندی های درونی و تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات عدیده کشور است و باید آحاد مردم و مسئولان منویات مقام معظم رهبری را به صورت جدی مورد توجه قرار دهند تا از توطئه های آینده دشمنان انقلاب اسلامی نیز بتوانیم پیروز و سربلند عبور کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، سخنان سخیف و ژست های دیوانه مآبانه ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را نشانگر خوی واقعی دولتمردان شیطان بزرگ دانست و گفت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اعتماد به آمریکا و مذاکره با شیطان از ابتدا نیز کار نادرستی بود؛ اما کمترین نتیجه برجام اثبات بدعهدی آمریکا و طرفهای غربی است که همواره از دستورات ارباب خود تبعیت می کنند.

وی، تإکید کرد: در این روزها نباید ضمن رد طرف آمریکایی به شیرین زبانی اروپایی ها دلخوش شویم؛ زیرا آنها نیز دنباله رو آمریکا هستند و تنها قدرت موشکی و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف آنها نیست؛ بلکه دشمنی آنها ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران ماهوی است و آنها با اصل نظام و پیشرفت ملت ایران و نفوذ ما در منطقه و جهان مشکل اساسی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برآمده از بطن مردم،  حامی ملت، یار و یاور مظلومان و ملتهای ستمدیده و حافظ آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی دانست و دشمنی با این نهاد را دشمنی با کل ملت ایران دانست.

ارسال نظرات