خبرهای داغ:
جمعی از جوانان جهادگر روستای اسدآباد با حضور در منطقه عشایری گله چشمه خدمات متنوع عمرانی و فرهنگی به مردم این منطقه ارائه می دهند.
کد خبر: ۸۹۳۷۳۱۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سنت حسنه اردوهای جهادی چند سالی است که در سراسر کشور، به طور ویژه ای مورد توجه جوانان و نوجوانان قرار گرفته و یکی از مهمترین و اصلی ترین برنامه های بسیج شناخته می شود.

این برنامه جهادی مختص ایام بهار و تابستان نیست، جوانانی هستند که روزهای پایانی هفته را که سایرین به استراحت و تفریح می پردازند در مناطق محروم حضور یافته و به هم نوعان خویش مدد می رسانند.

جوانان گروه جهادی بقیه الله روستای اسد آباد از آن دسته جوانان پر شور و خود جوشی هستند که جمعه ها و گاها پنج شنبه در امتداد تابستان و روزهای هجرت به منطقه عشایری گله چشمه سفر می کنند و خدمت می دهند.

روشندل یکی از اعضای گروه جهادی بقیه الله در گفتگو با خبرنگار ما می گوید: شادی کودکان عشایر و برقی که درچشمانشان می زند مرا وادار به آمدن می کند.

وی ادامه می دهد: دوست دارم با تمام وجود و انرژی به کودکان مظلوم عشایر گله چشمه کمک کنم تا شاید قربتی باشد الی الله.

مینایی سرپرست گروه افزود: دوستانم برای جمعه و آمدن به این منطقه لحظه شماری می کنند.

عده ای کار ساخت مسجد را تکمیل می کنند، عده ای کار فرهنگی و مذهبی انجام می دهند، زیارت عاشورا می خوانیم، عزاداری می کنیم و در یک کلام با این مردم دل خوشیم.

کاش فرصتی بود تا دیگران نیز نه برای خدمت و کمک بلکه برای شنیدن مشکلات و دیدن محرومیت به این روستاها و از این قبیل مناطق سرزده و ظرفیت و توان خویشتن را بالا برده و از گفتن مشکلات از زبان سایرین خرده نگیرند و مشکلات را دلیلی برای عدم پیشرفت شهر برنشمارند.

یادمان باشد که آسایش و پیشرفت ما مدیون افرادی است که با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها