حجت الاسلام حمزه رازی پور در جلسه نورمبین کارکنان سپاه ناحیه شهرستان بِن گفت: امر به معروف و نهی ازمنکر ملاک برتری امتهاست.
کد خبر: ۸۹۳۷۳۳۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه قرآنی نور مبین در ستاد ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بِن برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بن در این جلسه با تسلیت حلول ماه صفر و ایام حزن و اندوه آل الله گفت:  تا پایان ماه صفر صدقه دادن روزانه به عنوان یک معروف الهی فراموش نشود، چرا که با صدقه دادن نحوست این ماه برطرف می گردد.

حجت الاسلام حمزه رازی پور، با تلاوت آیه مبارکه 110سوره آل عمران، اظهار کرد: این آیه شریفه، امت اسلامی را بهترین و برترین امتها بیان می کند و  علت آن را عمل به فریضه امر به معروف ونهی از منکر عنوان داشته است.

وی با اشاره به تفسیر این آیه شریفه، امر به معروف و نهی ازمنکر را ملاک برتری امتها دانست و گفت: امت اسلامی بهترین و برترین امتهاست  و اصحاب امام حسین علیه السلام نیز مصداق بارز این آیه شریفه می باشند .

این کارشناس مسایل دینی در ادامه به یکی از ویژگی های اصحاب امام حسین علیه السلام که همان  سبقت و سرعت گرفتن به کار خیر است اشاره داشت و به ذکر  مطالبی در این زمینه پرداخت .

ارسال نظرات