رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج:

۵ دستگاه آمبولانس گشت اورژانس اجتماعی در کرج فعال می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج بابیان اینکه مرکز تخصصی "سامان سرا" ویژه آقایان در منطقه کیانمهر کرج احداث می شود، گفت: ۵ دستگاه آمبولانس گشتِ اورژانس اجتماعی در کرج فعال می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۷۳۴۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  سید علی اکبر میروکیلی با اشاره به سیاست‌های جدید مدیریت شهری در موضوعات مختلف به ویژه موضوعات اجتماعی، اظهار داشت: با توجه به نگاه ویژه شهردار به موضوع آسیب‌های اجتماعی، به زودی مراکز تخصصی خدمات اورژانسی و اجتماعی برای رفاه حال بیشتر شهروندان در شهر کرج ایجاد می‌شود.
 
۵ دستگاه آمبولانس گشت اورژانس اجتماعی در کرج فعال می‌شود
 
وی با بیان این که آسیب‌های اجتماعی به عنوان اموری که نظم عمومی جامعه را برهم می‌زنند بسیار حائز اهمیت هستند، افزود: افزایش ناهنجاری یعنی نشانه ای از وجود بحران که نظم اجتماعی را تهدید می‌کند.
 
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج، بیان کرد: با توجه به روند افزایشی و اهمیت موضوع آسیب‌های اجتماعی بدون شک برای کاهش آن نیاز به تفکری جامع تری دارد.
 
وی با بیان این که در راستای اهتمام مدیریت شهری یک مرکز تخصصی "سامان سرا" ویژه آقایان در منطقه کیانمهر ایجاد می‌شود، افزود: با همکاری متخصصین اقداماتی متعددی از جمله غربالگری و موضوعات پزشکی بهداشتی و همچنین جمع آوری متکدیان از سطح شهر در این مرکز انجام می‌شود.
 
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج،گفت: یک مدد سرا ویژه بانوان در شاه عباسی و دو مدد سرا ویژه آقایان در منطقه حصارک بالا و پارک شهید چمران نیز در یک ماه آینده آماده بهره برداری می‌رسد.
 
میروکیلی با اشاره به ایجاد گشتِ اجتماعی در شهر کرج، خاطر نشان کرد: به همت مدیریت شهری 5 دستگاه آمبولانس گشتِ اورژانس اجتماعی از این پس در سطح شهر کرج حضور دارد و به صورت فعال ضمن رصد آسیب‌ها و معضلات، اقدامات مورد نیاز را انجام می‌دهد.
 
وی با اظهار امیدواری از اهتمام ویژه مدیریت شهری به معضلات اجتماعی، گفت: معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج با همکاری و همراهی مدیریت شهری اقدامات بسیار خوبی را در زمینه اجتماعی آغاز کرده که این  امیدواری را ایجاد می‌کند که در آینده‌ای نزدیک علاوه بر کاهشِ معضلات و مشکلات اجتماعی، به نشاط و سلامتی شهروندان نیز افزوده می‌شود.
 
منبع: شهر فردا
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار