خبرهای داغ:
جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان:
کد خبر: ۸۹۳۷۳۵۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: امنیت به دست مردم استمرار پیدا می‌کند زیرا که تاکنون بهای سنگینی برای این انقلاب داده ‌شده است.

سردار محمود معین‌پور در جلسه معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه رامهرمز اظهار داشت: طوایف و ایل‌های ما، همه مردمی و با استقامت هستند و امید است که قدرشناس مردم و خانواده‌های معظم شهدا باشیم.وی ادامه داد: بهترین راه مبارزه با دشمن خدمت به مردم است، خدمتی که مستحق آن هستند و توقع مردم این است که در عرصه‌های مختلف به این خدمت شتاب داده شود.جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر تصریح کرد: مردم همیشه از پیش‌قراولان کار و تلاش بوده‌اند و انتظار دارند که به آن‌ها کمک کنیم.وی افزود: امنیت به دست مردم استمرار پیدا می‌کند و به خاطر همین است که مردم دلشان برای نظام می‌سوزد زیرا که تاکنون بهای سنگینی به خاطر این انقلاب داده‌شده است.

معین‌پور تأکید کرد: آن عزت و سربلندی را که شهدا به ما دادند باید حفظ کنیم و نباید بگذاریم که انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

وی همچنین گفت: همه فتنه‌های آمریکا ازجمله ظهور داعش برای رسیدن به ایران بود و شهدا با جان‌فشانی خود نگذاشتند آن‌ها به مقصود خود برسند.این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: راه شهدا، انقلابی بودن و حرکت‌های انقلابی است و ما خادمین این مملکت هستیم و آماده‌ایم در عرصه‌های مختلف جان بدهیم.

معین‌پور در پایان گفت: ما کشور قدرتمندی هستیم و آمریکا عددی نیست، لذا باید خدایی ببینیم و خدایی عمل کنیم و امیدمان به دیگران نباشد.در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام سید امیر میرعلایی فرمانده پیشین، فاضل عارف به فرماندهی جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه رامهرمزمنصوب شد. فرماندار رامهرمز:دشمن از صلابت سپاه پاسداران می‌ترسد.

در ادامه این برنامه فرماندار رامهرمز گفت: دشمن از صلابت سپاه پاسداران می‌ترسد و دشمنی می‌کند.

عبدالرضا احسانی نیا در مراسم معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه رامهرمز اظهار داشت: پست‌ها و مسئولیت‌ها می‌آیند و می‌روند و جریان زندگی انسان درآمدن و رفتن‌هاست.وی ادامه داد: یکی از یادگارهای امام امت تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که همه به‌خوبی و نیکی از آن یاد می‌کنند.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: دشمن صلابت و جایگاه و ارزش سپاه را دیده که علیه آن دشمنی می‌کند زیرا که سپاه پاسداران همیشه نقش اول را در مبارزه با استکبار داشته است.

وی افزود: عظمت سپاه بر هیچ‌کس پوشیده نیست زیرا که در لحظات حساس همیشه وارد عمل شده و ورود پیداکرده است.احسانی نیا در پایان ضمن تقدیر از زحمات فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه رامهرمز گفت: انشاالله که خداوند به همه ما توفیق خدمتگزاری بدهد تا بتوانیم به مردم و انقلاب اسلامی ادای دین کنیم. فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه رامهرمز:در بحث زیرساخت‌ها در سطح شهرستان اقدامات خوبی شده است فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه رامهرمز گفت: در بحث زیرساخت‌ها و محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان اقدامات خوبی طی دو سال گذشته انجام شد.

حجت‌الاسلام سید امیر میرعلایی امروز در جلسه معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه رامهرمز اظهار داشت: در ابتدای کار سعی کردیم باکار فرهنگی و در چارچوب انقلاب اسلامی و بنا به نیاز انقلاب و فرمان رهبری ورود پیدا کنیم.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های خوبی طی دو سال مأموریتم در رامهرمز ایجاد شد ازجمله احداث سالن‌های ورزشی، پیست موتورسواری، زمین چمن مصنوعی و طبیعی بوده است.فرمانده پیشین ناحیه مقاومت سپاه رامهرمز تصریح کرد: در بحث محرومیت‌زدایی، ساخت خانه‌های محرومین، کمک‌های غذایی، تعمیر و بازسازی مدارس و ساخت درمانگاه کارکردیم که درمانگاه به‌زودی افتتاح می‌شود.

وی افزود: در بحث نکات امنیتی با توجه به مشکلاتی که طی 2 سال گذشته در این شهرستان به وجود آمد به کمک همه اعضای شورای تأمین تلاش‌هایی شد و رضایت‌مندی مردم را به دست آوردیم.میرعلایی خاطرنشان کرد: در پروژه نگاه، در سال گذشته در تحلیلی که وجود داشت پیشرفت و رشد خوبی داشته‌ایم و سپاه محبوبیت خاصی در بین مردم داشته است.وی در پایان گفت: درزمینهٔ های فرهنگی، بصیرتی، تربتی و آموزشی و دوربین‌های مداربسته و غیره نیز تلاش‌های مؤثری در سطح شهرستان به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها