گام نخست برای ایجاد زمینه اشتغال جوانان دانش آموخته، ایجاد مهارت های شغلی و مهارتی برای آنها است.
کد خبر: ۸۹۳۷۳۵۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان با بیان اینکه جوانان بعد از پایان تحصیلات دانشگاهی، باید دارای مهارت های لازم جهت ورود به بازار کار باشند، گفت: یکی از مشکلات واحدهای تولیدی، نبود نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده در این واحدها است که به منظور رفع این معضل، باید زمینه لازم برای مهارت آموزی جوانان بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی جهت ورود به بازار کار فراهم شود.

اسداله درویش امیری جلوگیری از ناامیدی جوانان را وظیفه همگانی همه مسئولان و افراد تاثیرگذار جامعه دانست و افزود: نهادهای فرهنگی و صاحبان قلم در کنار مسئولان، رسالت بزرگی در راستای ایجاد امید و انگیزه در جوانان بر عهده دارند و به همین دلیل باید از ناامید شدن جوانان، جلوگیری کنند.

وی فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان را جزء مهم ترین مسائل این قشر برشمرد و اظهار داشت: گام نخست برای ایجاد زمینه اشتغال جوانان دانش آموخته، ایجاد مهارت های شغلی و مهارتی برای آنها است.

استاندار زنجان با بیان اینکه مدیریت سلامت جوانان، از دیگر مسائل مهم این قشر محسوب می شود، تصریح کرد: اصلاح سبک زندگی به عنوان یکی از مهم ترین مسائل جوانان، باید موجب ارتقای سلامت روان، سلامت اجتماعی و فرهنگی آنها شود و در این زمینه، خود جوانان کشور باید پیشقدم شده تا راهکارهایی برای تحقق اهداف یاد شده در جامعه، بیابند.

 

ارسال نظرات