خبرهای داغ:
به مناسبت سالگرد شهادت بزرگ مرد كوچك:
اما حسين فهميده باشي متوجه مي شوي بايد جان داد اما باج نداد! حسين فهميده باشي مي داني اگر تانك خط قرمز را رد كند خط قرمزهاي ديگر را در مي نوردد تا شهر به خاك و خون كشيده شود.
کد خبر: ۸۹۳۷۳۶۰
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حسين فهميده بزرگ مرد كوچك كه همواره به عنوان الگوي جامعه ما بوده و امام مستضعفان مي فرمايند: رهبر ما آن طفل سيزده ساله ايست كه نارنجك به خود مي بند و زير تانك مي رود.
اما روزگار گذشت و عده اي پيدا شدند كه ديگر حسين فهميده بودن برايشان دردسر شده و تازه به چرب و شيرين دنيا رسيده اند.
او فهميده بود كه ماندن در اين دنيا و همنشيني با عافيت طلبان دنيا زده جز عذاب برايش فايده اي ندارد. الان بازگشت به پترس فداكار براي برخي در بدنه حاكميت يگ الگوي مناسب است كه تنها با گذاشتن يك انگشتش بر روي يك سوراخ مي خواهد ازيك فاجعه جلوگيري كند.
الان زمانه فرق كرده و بايد جنگ برد برد را تجربه كني! به قول يكي از روزنامه هاي خوش خيال در بحث موشكي هم با الگوي برجام برنامه موشكي را برد برد به تيم مذاكره كننده واگذاركنيم." يعني نسخه موشكي را بپيچند و برد موشك هاي ايران به 150 كيلومتر كاهش يافت با تمام حماقت ساز پيروزي را كوك كنند تا آن گاه كه موشك هاي اسراييلي بر جسد جوانان و زنان و كودكان ايران رانده شود.
اين جماعت درآن هنگام تيم مذاكره كننده و عامل بازي برد برد را تبرئه و پيكان را متوجه رهبري مي كنند. حسين فهميده بودن خطر دارد !بايد جان داد تا جانانه ملتي را به پيش برد. در برد برد هم تانك عراقي منفجر نمي شد هم اينكه نارنجكي براي انهدامش هزينه نمي شد و به جاي ريختن بتون در خانه ها و شهر، خود تانك حضرات زحمتش را مي كشيدند و شهر را شخم مي زدند .
چه كاري بهتر از اين كه در بازي برد برد هم موشك هايمان را بار كشتي وهركولس كنيم ، يا با قطار به روسيه ببريم تا خاطر كدخدا مكدر نشود. در عوض عده اي با بلندگو در خيابان مي گويند اين پيروزي مباركتان باشد.
من هم با خوش خيالي پانصد توماني را با يك دلار مي گيرم و خيابان را شلوغ مي كنم تا همه بدانند من خودم سياست را بزرگ كردم.
عده اي هم بي خودي به آمريكا بدبين هستند و اروپا كه حامي ايران بوده را مي خواهند در رديف آمريكا قرار دهند. حسين فهميده نباشي سريع رنگ عوض مي كني، براي برجام همراه با امريكا انهدام را از درون آغاز مي كني و بعد از اينكه ملتي را تحقير كردي ناگهان دشمن آمريكا مي شوي و رفيق اروپا و با پر رويي تمام مي گويي: ما اساسا امريكا را قبول نداريم،يا تيتر مي زني كه اروپا و موگريني گفتند : هرچه شما بفرماييد. همدست مي شويد تا براي ترامپ دام پهن كني.
اما حسين فهميده باشي متوجه مي شوي بايد جان داد اما باج نداد! حسين فهميده باشي مي داني اگر تانك خط قرمز را رد كند خط قرمزهاي ديگر را در مي نوردد تا شهر به خاك و خون كشيده شود.
حال حسين فهميده ها مي دانستند كه برجام يك جز بالا بردن امنيت اسراييل هيچ دستاوردي نداشت، اما متحجر و نادان خطاب شدند، آقايان همه چيز فهم هسته اي را دادند و حالا دلواپس تر از همه دلواپسان دنيا شدند تا مرده برجام متزلزل نشود.
حسين فهميده باشي هدف و تكليف را متوجه مي شوي و بزرگي تانك يا لشكردشمن نمي تواند هراسي به دلت بيندازد.اي كاش همه فهميده بودند كه حسين هاي زمان سرهايشان بر نيزه مي رود تا بازي كثيف برد برد بين كفار و منافقين بنام اسلام ناب محمدي دستاويز ي براي خدمت به اجانب نباشد.
در اين دوران اگر حسين فهميده باشي دلواپس مي شوي و متحجر صدايت مي كنند و يا خود حسين فهميده باشي از كتاب درسي حذفت مي كنند تا مبادا الگوي جواني باشي و براي اربابان برخي ها در سند 2030 دردسر درست كني! تنها چند كلمه در حد دوخط برايتان در كلاس ششم مي آورند اگر واكنشي نبود سال بعد حذفت مي كنند.

 1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها