مسئول بسیج دانش آموزی زنجان:

برگزاری اردوهای راهیان نور با هدف ارایه الگوهای استقامت در برابر ظلم و استکبار به دانش آموزان

اردوهای راهیان نور با هدف ارایه الگوهای استقامت در برابر ظلم و استکبار به دانش آموزان برگزار می شود تا با برپایی این اردوها دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و عشق به ولایت آشنا و ادامه دهنده راه امام و شهدا باشند.
کد خبر: ۸۹۳۷۳۶۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول بسیج دانش آموزی زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبر گزاری بسیج زنجان گفت: اردوهای راهیان نور غرب کشور با هدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل سوم و چهارم انقلاب که آن دوران را درک نکرده اند اجراء می شود.

هادی توفیقی افزود: بازدید دانش آموزان از مناطق عملیاتی کرمانشاه ،مرصاد و آشنایی دانش آموزان با جنایات گروهک منافقین که در این منطقه انجام گرفته آشنا می شوند.

وی اظهار داشت: تا پایان مهر ماه دو هزاردانش آموز زنجانی در قالب ۱۰ کاروان به مناطق عملیاتی غرب کشور سفر می کنند.

توفیقی تصریح کرد: اردوهای راهیان نور با هدف ارایه الگوهای استقامت در برابر ظلم و استکبار به دانش آموزان برگزار می شود تا با برپایی این اردوها دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و عشق به ولایت آشنا و ادامه دهنده راه امام و شهدا باشند.

مسئول بسیج دانش آموزی زنجان افزود:اردوهای مناطق عملیاتی غرب کشور طی دو روز برگزار می شود و اهمیت زیادی برای دانش آموزان دارد زیرا که آنها با زندگی دسته جمعی بیشتر آشنا می شوند.

ارسال نظرات