مدیرکل پدافند غیرعامل استان لرستان گفت: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل تعدادی از پروژه‌های دستگاه‌هایی اجرایی مرتبط با پدافند غیرعامل، افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۷۳۷۳
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرساتان، علی سیف در جلسه پدافند غیرعامل لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل امسال از طریق وزارت کشور به استانداری‌ها ابلاغ‌شده است.

وی افزود: تشکیل ستاد نکوداشت برای تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود و دستگاه‌ها باید اجرای آن را در دستور کار قرار دهند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان لرستان عنوان کرد: در هفته پدافند غیرعامل به‌طور هم‌زمان در تمامی مدارس کشور زنگ پدافند غیرعامل نواخته می‌شود و در استان لرستان نیز این کار انجام می‌شود.

وی یکی از ابلاغ‌های وزارت کشور برای هفته پدافند غیرعامل را استفاده از ظرفیت رسانه‌ها وصداو سیما جهت فرهنگ‌سازی حوزه پدافند غیرعامل دانست و گفت: از طریق رسانه‌ها و صداوسیما می‌تواند اطلاعات خوبی در مورد پدافند غیرعامل در اختیار آحاد مردم قرارداد.

وی گفت: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل تعدادی از پروژه‌های دستگاه‌هایی اجرایی مرتبط با پدافند غیرعامل، افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان لرستان خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان لرستان به‌طور حتم در هفته پدافند غیرعامل در پرتال اداره اخبار مربوط به این حوزه را اطلاع‌رسانی کنند.
 

وی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان لرستان نمایشگاه‌های پدافند غیرعامل برپا و مانور‌های آمادگی در حوزه کاری خود و در سطح همه شهرستان‌ها برگزار کنند.

انتهای پیام/ز
ارسال نظرات