گیدسکی گفت: با ۱۳ هکتار زمین زراعی و وجود ظرفیت پرورش پسته در منطقه سالیانه بین ۸ تا ۱۵ تن برداشت محصول را داریم.
کد خبر: ۸۹۳۷۳۸۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۳
15 تن حاصل کار یک بسیجی در برداشت پسته شد
عبدالله گیدسکی تولید کننده و کارآفرین نمونه شهرستان سربیشه استان خراسان جنوبی  در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره فعالیت‌های که در زمینه اقتصادی داشته است اظهار داشت: فعالیت‌های اقتصادی ما در زمینه پسته و بسته بندی محصولات است که از زمین‌هایی که در دست داریم به ثمر می‌آوریم. این روند طی ۲۲ سال انجام شده که در ابتدا با خانواده‌های خود شروع به کار کردیم.

وی در مورد اشتغال زایی که صورت داده است افزود: به اعتقاد من می‌توان زمینه تولید را با خانواده خود گسترش داد و با آن‌ها شروع به کار کرد. می‌توان ساز و کاری ترتیب داد که همه ایرانیان خود اشتغال زای خانواده شان شوند با استفاده از این روش خانواده و جوانان خود را وارد بازار کار کنند و من با همسر و فرزندان خود این فعالیت‌ها را انجام دادیم.

این تولید کننده بسیجی در مورد نحوه برداشت محصولات خود عنوان کرد: با ۱۳ هکتار زمین زراعی و وجود ظرفیت پرورش پسته در منطقه سالیانه بین ۸ تا ۱۵ تن برداشت محصول را داریم. این میزان از تولید شرایط خوبی برای صادرات به وجود می‌آورد که خوشبختانه توانستیم در این سال‌ها صادرات رو به راهی را داشته باشیم. البته لازم به ذکر است که پسته تنها محصولی بود که ایران می‌تواند در دنیا روی آن حساب کند و برای همین رونق است که شاید وضعیت بهتری نسبت به دیگر قشر‌های تولیدی وجود دارد.
ارسال نظرات