مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان:

شناسایی و معرفی اولویت‌های سرمایه‌گذاری یکی از اقدامات مرکزخدمات سرمایه‌گذاری است

شناسایی و معرفی اولویت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان، شناسایی بروزرسانی و تهیه مطالعات امکان سنجی فنی و اقتصادی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، حضور فعالانه و هدفمند در نمایشگاه‌ها و همایش‌های داخلی،پیگیری تحقق برنامه‌های مندرج در برش استانی اقتصاد مقاومتی از دیگر اقدامات صورت گرفته در مرکزخدمات سرمایه‌گذاری است.
کد خبر: ۸۹۳۷۳۸۷
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان، گفت: تکمیل و توسعه نقشه راه سرمایه‌گذاری که در این حوزه 23 زیر پروژه برای آن طراحی شده است از اقدامات صورت گرفته در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری است.

ابوالفضل عباسچیان با اشاره به اینکه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری طی سال برنامه‌های مختلفی را اجرایی می‌کند، افزود: وظایف محوله به مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف شامل قبل از اخذ مجوز سرمایه‌گذاری، بعد از اخذ مجوز سرمایه‌گذاری و امور اجرایی و محتوایی عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قبل از اخذ مجوز اقداماتی شامل پذیرش متقاضیان و پیگیری اخذ مجوزها انجام شده است، اظهار داشت: پس از اخذ مجوز سرمایه‌گذاری نیز نظارت بر طرح‌های سرمایه‌گذاری و پیگیری و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها صورت گرفته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان تصریح کرد: در امور اجرایی و محتوایی نیز نسبت به شناسایی و گردآوری فرصت‌های سرمایه‌گذاری در چارچوب تعیین شده، اطلاع‌رسانی ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام شده است.

عباسچیان افزود: شناسایی و بازاریابی فرصت‌های سرمایه‎‌گذاری و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان، اقدامات مرتبط با بهبود محیط کسب و کار، اطلاع‌رسانی، صدور مجوز، نظارت بر طرح‌های سرمایه‌گذاری و ظرفیت سازی و ارتقای دانش فنی رئوس فعالیت‌های مرکز سرمایه‌گذاری است.

وی درادامه اظهار داشت: شناسایی و معرفی اولویت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان، شناسایی بروزرسانی و تهیه مطالعات امکان سنجی فنی و اقتصادی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، حضور فعالانه و هدفمند در نمایشگاه‌ها و همایش‌های داخلی، بروزرسانی اطلاعات مربوط به ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و مزیت‌های رقابتی استان، حضور و ارائه به  سرمایه‌گذاران در نشست با هیأت‌های سرمایه‌گذاری، ارسال محتوای تهیه شده، پیگیری تحقق برنامه‌های مندرج در برش استانی اقتصاد مقاومتی از دیگر اقدامات صورت گرفته در مرکزخدمات سرمایه‌گذاری است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با اشاره به تکمیل و توسعه نقشه راه سرمایه‌گذاری که مشتمل بر 23 زیر پروژه است گفت: در این زمینه در فاز نخست اقداماتی در قالب زیر سیستم‌های آب، برق، گاز، سیستم واسط برای برقراری ارتباط بین زیر سیستم ها ، اجرای برنامه های ارتقا فرهنگ سرمایه‌گذاری در استان، صدور کارت طلایی، تعریف گردش کار فرایندهای واگذاری اراضی ملی و تغییر کاربری در سیستم پنجره واحد تعریف شده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار