راه‌اندازی اندیشکده «مسئله محور» در کردستان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه در سال جاری به صورت تخصصی موضوع آسیب‌شناسی در قالب فعالیت‌های پژوهشی به استان کردستان واگذار شده است، گفت: در این راستا اندیشکده «مسئله محور» در آموزش و پرورش استان کردستان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۷۴۰۳
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان حجت‌الله نریمانی، با بیان اینکه در سال جاری به صورت تخصصی موضوع آسیب‌شناسی در قالب فعالیت‌های پژوهشی به استان کردستان واگذار شده است، اظهار کرد: اندیشکده «مساله محور» در سطح استان کردستان راه اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری دانشگاه تقریب مذاهب واحد استان و همکاری سایر اعضای کمیته پیگیری می‌شود، افزود: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه تقریب مذاهب واحد استان در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی برای معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنان از دیگر برنامه‌های پیگیری شده در سال جاری این اداره است.


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: برگزاری سه هزار گفتمان دینی با شرکت دانش‌آموزان، توانمندسازی ائمه جماعت مدارس استان و برگزاری ۱۷ برنامه متمرکز جشن تکلیف دانش‌آموزی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده این اداره است.


وی اجرای طرح امین، اجرای طرح مبین آموزش مدیران مدارس، اعزام مبلغان از طریق مرکز بزرگ اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی به مدارس به مناسبت‌های مختلف، اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه با همکاری اوقاف اسلامی، اجرای گفتمان‌های دینی در مدارس حاشیه‌ای و آسیب پذیر را از دیگر برنامه‌های اجرایی شده بر شمرد.


نریمانی در پایان یادآور شد: در راستای اقامه نماز جماعت در سطح مدارس استان ۴۰۰ نفر ائمه جماعت مدارس با همکاری مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور انتخاب و با آموزش و پرورش همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار