دوره آموزشی اقتصاد HSE با حضور شرکتهای گاز استانی در زنجان برگزار شد تا 30 کارشناس بهداشت صنعتی با دستاوردهای ارزشمند اخلاقی، انسانی، فنی و مهندسی و اجتماعی HSE و مولفه اقتصادی آنها هر چه بیشتر آشنا شوند.
کد خبر: ۸۹۳۷۴۱۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس HSE شرکت گاز استان زنجان از برگزاری دوره آموزشی 2 روزه ای مطابق با تقویم آموزشی شرکت ملی گاز ایران خبر داد و گفت: برپایی این نشست ها که با حضور کارشناسان با تجربه و متعهد بهداشت شرکت های گاز استانی، برگزار شد؛ در سایه بهره بردن از تجربیات همدیگر، مشورت و تبادل اطلاعات، نتایج جامع و ارزشمندی را در پی خواهد داشت.

محسن حیدری ارتقاء دانش، ایجاد همگرایی دستاوردهای ارزشمند اخلاقی، انسانی، فنی و مهندسی و اجتماعی HSE با مولفه اقتصادی، به منظور درک بهتر توسط مدیران صنعت برای کارشناسان بهداشت صنعتی شرکت های گاز استانی را مهم ترین هدف برگزاری این دوره آموزشی عنوان کرد.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری دوره هایی با این محوریت آموزش اقتصاد HSE با رویکرد بهداشت افزود: این یک واقعیت آشکار است که اگر متخصصان HSE نتوانند مزایا و منافع حاصل از اجرای طرح و برنامه های خود را به صورت عدد و رقم و بر مبنای پول محاسبه کنند شاید هیچ گاه نتوانند نظر مساعد مدیران ارشد خود را جلب کنند.

حیدری اظهارداشت: هدف اصلی انجام این مطالعه، تعیین نقش ایمنی و بهداشت شغلی در میزان منافع اقتصادی سازمان ها و تعیین اثرات آن در اقتصاد خرد سازمان ها؛ است.

ارسال نظرات