فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:
در مهر سال 96، 105 مورد گزارش مردمی مبنی بر آسیب و تخریب اراضی ملی و طبیعی در استان زنجان وصول شده است.
کد خبر: ۸۹۳۷۴۶۸
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به عملیات پیشگیری از تصرف در مهر 96، گفت: در این مدت سطح انجام 58 مورد عملیات توسط نیروهای یگان حفاظت 234 هکتار به ثبت رسیده است.

سرهنگ منصور خسروی  ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مهر ماه سال 96افزود: در این مدت در 28 عملیات، بیش از 12 هکتار از اراضی ملی و طبیعی استان به ارزش بیش از 40 میلیون و 973 هزار ریال خلع ید و رفع تصرف شد.

وی عملیات پیشگیری از تصرف در مهر 96 را نیز 58 مورد عنوان کرد و اظهار داشت: سطح انجام عملیات توسط نیروهای یگان حفاظت 234 هکتار به ثبت رسیده است.

سرهنگ خسروی با اشاره به توقیف 9 دستگاه از ماشین‌آلات و ادوات تخریب کننده اراضی ملی استان در مدت زمان یاد شده تصریح کرد: در مهر سال 96، 105 مورد گزارش مردمی مبنی بر آسیب و تخریب اراضی ملی و طبیعی در استان زنجان وصول شده است.

وی با اشاره به تشکیل 31 فقره پرونده مربوط به تنظیم ماده 55 در این یگان در مهر 96 به سطح 140 هکتار تصریح کرد: در این مدت اخراج دام غیرمجاز از عرصه های طبیعی و ملی استان گزارش نشده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از انجام عملیات اطفای حریق در 23 هکتار از اراضی دچار آتش‌سوزی شده در مدت زمان یاد شده خبر داد.

 

ارسال نظرات