یک نخبه علمی بسیجی در گفتگو با «بسیج»:  

مسئولان طبق فرمایشات رهبری موانع را از سر راه نخبگان بردارند

رستمی گفت: مسئولان در عمل کاری برای ما نخبگان انجام نمی دهند بسیاری از نخبه هایی که طرح های بسیار موفقی دارند به دلیل موانعی که بر سر راهشان وجود دارد و مسئولان کاری انجام نداده اند وارد سیستم کاری نشده اند.
کد خبر: ۸۹۳۷۴۷۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

فرهاد رستمی نخبه علمی و مخترع بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری و بیانات ایشان پیرامون نخبه باوری و افزایش پیشرفت علمی کشور اظهار داشت: با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد حمایت از نخبگان اما متاسفانه تا به الان حمایت و توجه به نخبگان آنطور که باید و شاید از سوی مسئولان اعمال نشده است.

وی با بیان این مطلب افزود: مسئولان در عمل کاری برای ما نخبگان انجام نمی دهند یعنی بسیاری از نخبه هایی که ایده و طرح های بسیار خوب و موفقی دارند به دلیل موانعی که بر سر راهشان وجود دارد و مسئولان برای آن کاری انجام نداده اند  وارد سیستم کاری نشده اند. لذا این مسئولان هستند که باید به ما نخبگان بها دهند تا بتوانیم اختراعات خود را ارتقا داده و به کشورمان خدمت کنیم.

عضو نخبگان سازمان بسیج علمی کشور خاطر نشان کرد: اگر مسئولان کلان کشور به نخبگان اعتماد و اعتقاد داشته باشند طرح ها و اختراعات و ایده های جدیدی را دنبال خواهیم کرد اما متاسفانه شرایط خوبی برای ما فراهم نشده است و از ما حمایت نمی شود.

این نخبه علمی بسیجی بیان داشت: همه مسئولان کشور ما باید به فرمایشات رهبری در مورد حمایت از نخبگان جامه عمل بپوشانند و آن را محقق سازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار