مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

لزوم تشویق و ترغیب حضور هنرمندان در همه برنامه‌های استانی

از سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز انتظار داریم هنرمندان را برای حضور در همه برنامه‌های استانی تشویق و ترغیب کنند.
کد خبر: ۸۹۳۷۴۷۳
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در دیدار با امام جمعه شهرستان خدابنده جهت معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گفت: در جلسات شورای فرهنگ عمومی تمام مشکلات و معضلات شهرستان مطرح می‌شود و بهتر است به صورت منظم برگزار شود.

 ناصر مقدم خواستار حمایت امام‌ جمعه شهرستان از برنامه‌های فرهنگی و هنری در این منطقه شده و افزود: از سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز انتظار داریم هنرمندان را برای حضور در همه برنامه‌های استانی تشویق و ترغیب کنند.

سرپرست پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده نیز با اشاره به اینکه باید برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی را جدی‌ گرفت، گفت: در چند ماه گذشته جلسه‌ای برگزار نشده در حالی که بسیاری از مشکلات شهرستان از طریق این جلسه حل می‌شود.

 قسمتعلی صمدی افزود:  شهرستان خدابنده فقط در قیدار خلاصه نشده و این شهرستان به جز این شهر، ٦ شهر دیگر نیز داشته از روستا‌های بسیاری بهره‌مند است و بر همین اساس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده فقط مختص قیدار نبوده و باید برنامه‌های آن تمام مردم این شهرستان را تحت پوشش قرار دهد و برای همه شهرها برنامه‌ریزی شود.

ارسال نظرات