خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا:

در برابر دشمن قدمی عقبگرد نداریم

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا گفت: برای ما روشن است که دشمن از هر راهی و با هر سخنی به سمت ما می آید مانند دست چدنی در پوسته مخملین عمل خواهد کرد، دشمن دشمن است و هرگز مفهوم آن تغییر نمی کند.
کد خبر: ۸۹۳۷۴۷۵
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
حجت الاسلام امیری نژاد مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا در گفت: وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص سخنرانی وحدت بخش آقای روحانی در پاسخ به توهین‌های رییس جمهور آمریکا اظهار کرد: مردم ما با هر سلیقه‌ای که باشند در برابر دشمن و خصوصا آمریکا یکدست و یکپارچه اند و خود غرب‌ها هم به این نتیجه رسیده اند و ما طی ۴۰ سال این مهم را ثابت کرده ایم.
وی تشریح کرد: برای ما روشن است که دشمن از هر راهی و با هر سخنی به سمت ما می‌آید مانند دست چودنی در پوسته مخملین عمل خواهد کرد، دشمن دشمن است و هرگز مفهوم آن تغییر نمی‌کند.
این مسئول ابراز کرد: ملت ما در هر شرایطی وحدت خود را حفظ می‌کند و در برابر دشمن واحد خود وحدت خود را ثابت می‌کند، شهدای مدافع حرم امروز و شهدای ۸ سال دفاع مقدس مهر تاییدی بر این گفته هستند.
امیری نژاد تبیین کرد: سخنان رئیس جمهور ایران اسلامی بسیار خوب بوده است، ولی کمی دیر هنگام است، اگر همان ۴ سال پیش که دولت بر سر کار می‌آمد به پیروی از بیانات رهبر انقلاب قتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار داده بودیم امروز با دستانی پر در برابر دشمنمان می‌ایستادیم.
اگر فرمان اقتصادی رهبر ۵۴ سال پیش در دستور کار دولت قرار می‌گیرفت امروز این اتحاد و انسجام بسیار پربار‌تر بود و ما موفق میدان سیاست و اقتصاد بودیم.
این کارشناس سیاسی اذعان کرد: ما فراموش نمی‌کنیم آمریکا همان دشمنی است که پشتیبان رژیم کودک کش صهیونیستی است، آمریکا دشمنی است که مسافران بی گناه ایر باس ایرانی را به قتل می‌رساند و به عامل این کار مدال تقدیم کی کند.
وی در بخش پایانی این گفتگو تصریح کرد: خود ترامپ میداند که ادعای واهی دارد و اراجیف به هم می‌بافد، با این حال به علت تعهد‌هایی که نسبت به عربستان دارد از واژه مجعول استفاده می‌کند.
۱۰۰۵/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار