مسابقات قرآنی ناحیه ای بسیج شهرستان میامی نمین با حضور منتخبین حوزه های مقاومت در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه میامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۷۴۸۰
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

حجت الاسلام اباذر محمدی، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه میامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی ناحیه ای بسیج میامی اظهار کرد: این دوره از مسابقات قرآنیبسیج در پنج رشته تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ ومفاهیم برگزار شد.

محمدی با بیان اینکه در این دوره مسابقات قرآنی 90 نفر از بسیجیان حوزه های مقاومت سپاه ناحیه میامی به رقابت با یکدیگر پرداخته اند، گفت: این مسابقات در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رقابت ها نیز برای خواهران در رده سنی آزاد برگزار شد، بیان کرد: از هر رشته نفرات برتر به مسابقات استانی راه خواهند یافت.

مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه میامی با اشاره به این که هدف از برگزاری رقابت‌های قرآنی، انس بیشتر آحاد بسیجیان با قرآن کریم، آشنایی و عمل به آموزه‌ها و معارف قرآنی و آشنایی و استفاده بیشتر جوانان از قرآن است، تصریح کرد: این مسابقات به منظور شناسایی افراد مستعد و توانمند، ایجاد رقابت سالم بین بسیجیان و همچنین معرفی استعدادهای توانمند به جامعه قرآنی می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها