مدیرکل فناوری اطلاعات استان لرستان:

در هفته پدافند آزمایشگاه وایرلس راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل فناوری اطلاعات استان لرستان گفت: در هفته پدافند امسال هم آزمایشگاه وایرلس راه‌اندازی می‌شود و در گام بعدی طی توافقنامه‌ای با پلیس فتا آزمایشگاه جرم‌شناسی راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: ۸۹۳۷۵۴۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، شهاب حیدری در جلسه پدافند غیرعامل استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: هفت زیر شبکه در استان با وظیفه به دام انداختن بدافزار‌ها و اتک‌های شبکه فعال‌شده که این زیر شبکه‌ها شامل شرکت توزیع برق استان، دانشگاه لرستان، شرکت مخابرات، استانداری، اداره کل استاندارد، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نوسازی مدارس است.

وی با اشاره به اتصال ۳۸ دستگاه اجرایی استان به مرکز ماهواره افزود: با استفاده از این مرکز توکن‌های امنیتی در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار داده‌شده و تمام رخداد‌های رایانه‌ای و اتفاقاتی که در شبکه رخ می‌دهد توسط این مرکز به دستگاه‌ها اعلام می‌شود.

حیدری از تعریف شورای سیاست‌گذاری "آپا" در استان لرستان خبر داد و گفت: این مرکز به‌عنوان هفدهمین آپای کشور آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهد و تلاش شده اعتبارات تخصیص‌یافته به سمت همایش‌های بی‌ثمر هدایت نشود.

وی با اشاره به بهره‌برداری آزمایشگاه شبکه بیان کرد: در هفته پدافند امسال هم آزمایشگاه وایرلس راه‌اندازی می‌شود و در گام بعدی طی توافقنامه‌ای با پلیس فتا آزمایشگاه جرم‌شناسی راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ز
ارسال نظرات
آخرین اخبار