مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه «ترامپیسم» با بیان اینکه امریکا شیطان بزرگ بوده و نظام ما نظام دینی اسلامی و برگرفته از آموزه های الهی است، گفت: ما نباید از شیطان انتظار نیکی داشته باشیم ترامپ سردمدار این شیطان بزرگ است که با توسل به زور و پول و قدرت در دنیا هر کاری که بخواهد انجام می دهد.
کد خبر: ۸۹۳۷۵۶۰
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، سیدمحسن لطیفی، افزود: بر همین اساس مسیر آموزش دین با آموزش شیطان هرگز یکی نیست و انتظاری غیر از این هم از ترامپ نمی شود داشت.

وی ادامه داد: تنها کشوری که در مقابل آن ها ایستاده است ایران است چراکه هدف ایران چیزی جز ظلم ستیزی نیست به همین خاطر در منطقه یکسری کشورها پس از سال ها بیدار شده اند و با نظام و تفکر امام همراه گشته اند.

لطیفی با بیان اینکه انتظار از خودی ها بیشتر است، اظهار داشت: خودی ها باید بصیرت خود را افزایش دهند و در زمین دشمن بازی نکنند و بدانند که در مقابلشان چه کسی قرار گرفته است که اگر متوجه شوند که شیطان در مقابل آن ها است بسیاری از مسائل و مشکلات قابل حل است.

وی در ادامه با اشاره به اقدام خوب حوزه هنری مبنی بر برگزاری نمایشگاه ترامپیسم در حاشیه برگزاری نماز جمعه تبریز گفت: هنر یکی از راه های نشان دادن بداخلاقی، تجاوز، زورگویی و بی کفایتی آمریکاست.

لطیفی بیان کرد: امریکا ادعای سردمداری تمدن در دنیا را دارد و به واسطه همراهی با رژیم صهیونیستی دنبال زور و چپاول منطقه است و این حرکت هنری می تواند این اقدامات ناپسند آن ها را به تصویر بکشد تا جهانیان واقف شوند به این که امریکا هدفی جز چپاول در منطقه ندارد.

وی خاطر نشان کرد: حسن دیگر نمایشگاه این است که افکار عمومی را به حرکت های خصمانه امریکا و رژیم کودک کش اسرائیل متوجه می کند.

ارسال نظرات