همایش شهید حججی در راستای اعتلای بسیج و تغییر نگرش در عملکرد بسیج به همت سپاه امام علی (ع) تنگستان و با حضور فرماندهان رده های مقاومت این شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۳۷۵۹۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان در این همایش گفت: بسیج در 5 محور مختلف برنامه های اساسی و عملکردی خود را در دستور کار خواهد داشت که خدمت رسانی و سازندگی ، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و گشت های محله محور و همچنین ارائه خدمات بهداشتی رایگان به مردم و راه اندازی صندوق های قرض الحسنه اشتغالزایی و مردم یاری از این گونه برنامه ها خواهد بود.

همایش شهید حججی در تنگستان برگزار شد

احمد حیدری در این همایش که به صورت 5 کارگاه آموزشی توانمندی با محوریت های ذکر شده برگزار شده بود گفت: هدف ما جلب رضایت مردم است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک مجموعه خدوم و متعلق به مردم، نظام و انقلاب اسلامی است که در تمامی عرصه‌ها در راستای خدمت‌رسانی به ملت و نظام نقش‌آفرینی کرده و خدمات صادقانه‌ای را به ثمر نشانده است.

همایش شهید حججی در تنگستان برگزار شد

وی تصریح کرد: امروز تغییر نگرش در عملکرد بسیج بسیار موثر خواهد بود و ما برای رسیدن به هدف اصلی تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مجموعه توانمند در راستای اهداف انقلاب و مطابق با فرامین مقام معظم رهبری داشته باشیم.

ارسال نظرات