کد خبر: ۸۹۳۷۶۳۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸

همزمان با سرد شدن هوا و صعب العبور بودن بعضی از مناطق روستای بوکان ۴۰۰بسته حمایتی ارزاق توسط سپاه بوکان در بین خانوارهای محروم این مناطق توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همزمان با سرد شدن هوا و صعب العبور بودن بعضی از مناطق روستای بوکان ۴۰۰بسته حمایتی ارزاق توسط سپاه بوکان در بین خانوارهای محروم این مناطق توزیع شد.

جانشین سپاه بوکان با اعلام این خبر افزود: بسته های غذایی شامل برنج ، روغن و رب که توسط قرارگاه حمزه سید الشهداء معاونت مردم یاری و با همکاری بسیج سازندگی سپاه بوکان تهیه شده است در بین خانوار های محروم در روستاهای دور افتاده بوکان توزیع می گردد.

سرهنگ پاسدار مقصود وکیلی با اشاره به ارزش این بسته های غذایی افزود : ارزش هر بسته غذایی ۷۶هزار تومان بوده که در بین ۴۰۰خانوار نیازمند در بیش از ۳۰ روستای بوکان توزیع می شود.

جانشین فرمانده سپاه بوکان عنوان کرد: در اغاز بازگشایی مدارس نیز سپاه بوکان در یک اقدام نیک بیش از ۱۰۰۰بسته حمایتی شامل کیف، لوازم تحریر(پک کامل) و لباس فرم مدارس را در میان دانش آموزان روستاهای محروم این شهرستان توزیع کرده بود.

مقصود وکیلی ادامه داد: یکی از اقدامات سپاه در بوکان بر اساس رسالتی که بر دوش دارد محرومیت‌زدایی است که در این راستا خوشبختانه کارهای زیادی انجام شده است که مردم مناطق محروم به خوبی آن را حس کردند و این جای بسی خوشحالی است.

ارسال نظرات