فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از اعزام سومین مرحله از اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۷۶۳۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵

پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از اعزام سومین گروه از دانش‌آموزان پسر این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: تعداد 240 دانش‌آموز پسر این شهرستان روز دوشنبه عازم مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.

وی افزود: تاکنون 550 دانش‌آموز به استعداد 12 دستگاه اتوبوس عازم سفر معنوی راهیان نور شده‌اند که با اعزام این تعداد که فردا عازم خواهند شد نزدیک به 900 دانش‌آموز از مناطق عملیاتی بازدید خواهند داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 4 هزار دانش‌اموز اراکی عازم سرزمین‌های نور شدند، تصریح کرد: براساس پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی انجام شده امسال از شهرستان اراک 5 هزار دانش‌آموز از مناطق عملیاتی بازدید و با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق می‌کنند.

پاسدار رضایی کاروان راهیان نور را برنامه شاخص فرهنگی برشمرد و گفت: مناطق عملیاتی تداعی کننده ایثار و شهادت هستند که در این مناطق دلاورمردان و رزمندگان اسلام فداکاری‌های بی‌نظیری را برای دفاع از اسلام و انقلاب داشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همراه کاروان اعزامی به تعداد هر دستگاه اتوبوس یک نفر راوی و یک روحانی همراه می‌شود تا توضیحات لازم را در طول سفر در بازدید از مناطق جنگی برای زائران اعزامی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات