رئیس تبلیغات اسلامی درگز گفت: ۹۰۰ نفر از مردم خداجوی درگز به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین علیه‌السلام پاسخ داده و با پای پیاده در مراسم اربعین شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۳۷۶۴۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
حجت‌الاسلام علی محمودی  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: مردم درگز هم مانند سایر مسلمانان قصد زیارت مرقد مطهر امام حسین (ع) در روز اربعین با پای پیاده را دارند.

وی با اشاره به جلسه هماهنگی که با حضور کلیه مسئولین مرتبط در دفتر امام‌جمعه شهرستان تشکیل شد افزود: ۹۰۰ نفر از مردم خداجوی درگز به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین علیه‌السلام پاسخ داده و با پای پیاده در قالب ۷ کاروان از مورخه ۵ آبان ماه به سمت مرز ایران و عراق حرکت خواهند کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی درگز گفت: موکب درگزی‌ها از مورخه ۸ آبان ماه در کاظمین شروع به کار خواهد کرد و قرار است ۱۵ روز و روزانه از ۳۰۰۰ نفر در دو وعده غذایی صبحانه و نهار پذیرایی نماید.

وی با اشاره به اهمیت کمک‌های مردمی در با شکوه برگزار شدن مراسم اربعین حسینی (ع) گفت: برآورد هزینه تقریبی بالغ بر ۳۰ میلیون تومان است که انتظار می‌رود مردم ولایت مدار و خیرین محترم با حضور در دفتر عتبات عالیات کمک‌های خود را اعطا نمایند.

حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به جنایت‌های گرو‌های تکفیری در منطقه گفت: مسئولین کاروان‌ها نسبت به مسائل امنیتی به ویژه بیوتروریسم توجیه شده‌اند و استفاده از مواد غذایی موکب‌ها فقط با هماهنگی نماینده معرفی‌شده از سازمان تبلیغات مجاز است.

وی بررسی نقاط قوت و ضعف اقدامات سنوات گذشته را ضروری خواند و افزود: کار برای دین، امام حسین (ع) و شهدا رنگ و بوی مادی ندارد و آنچه در این راه انجام می‌گیرد برای خداست.

وی خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) به همه مردم تعلق دارد و باید با انجام اقدامات مناسب کاری کنیم که زمینه حضور تمامی مردم در این عرصه فراهم شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها