اکبر گنج‌خانلو، به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان معرفی شده و از زحمات قسمتعلی صمدی، سرپرست پیشین این اداره تقدیر شد.
کد خبر: ۸۹۳۷۶۴۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در جلسه معرفی اکبر گنج‌خانلو، به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به اولویت‌های اداره شهرستان گفت:  تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر در کلیه برنامه‌ریزی‌های این اداره باید مدنظر قرار گیرد و در جلسات مربوط به این حوزه از ظرفیت آنان نیز استفاده شود.

ناصر مقدم بر تشکیل کمیته‌ای از پیشکسوتان فرهنگ و هنر در شهرستان خدابنده تاکید کرده و افزود: از هر رشته‌ مهم هنری، حداقل دو نفر از پیشکسوتان باید در این کمیته حضور داشته و برای برگزاری بهتر برنامه‌ها نظرات خود را ارائه دهند.

وی از زحمات فرماندار در همراهی با برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر کرده و خواستار حمایت وی از برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرستان شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان  افزود: در صورت وجود این حمایت، اداره کل آمادگی انتقال برخی از برنامه‌های استانی به این شهرستان را دارد.

در این جلسه، فرماندار شهرستان خدابنده نیز با اشاره به اینکه حضور هنرمندان در جشنواره روستا سبب کسب مقام اول از سوی این شهرستان شد، گفت: فعالیت در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کار سخت و حساسی است چون با قشر هنرمند که دارای روحیه حساسی است سروکار دارد.

وی به سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان توصیه کرد به مطبوعات و اصحاب رسانه در شهرستان توجه ویژه داشته و آنها را در اجرای برنامه‌ها فرهنگی و هنری با خود همراه کند.

در این جلسه با اهدای لوح سپاسی از زحمات قسمتعلی صمدی، سرپرست پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر شده و حکم سرپرستی به اکبر گنج‌خانلو ابلاغ شد.

ارسال نظرات