مهرانه حاصل خرد جمعی زنجانی هاست که به لطف خداوند تاکنون به برنامه های از قبل تعیین شده جامه عمل پوشانده و درصدد حرکت به سمت چشم اندازهاست.
کد خبر: ۸۹۳۷۶۴۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل انجمن مهرانه در جمع خیران دستگاه ها و ادارات دولتی و  خصوصی واحد ماهیانه کمیته مالی این مجموعه با اشاره به کمک 700 میلیون تا یک میلیارد تومان در هر ماه از سال 94 تا به امروز از سوی مردم زنجان به انجمن گفت: مهرانه کمک خود را از پرداخت 5 هزار تومانی به ازای هر نسخه به این مرحله از خدمت رسیده که 100 درصد هزینه های درمان بیماری سرطان را پرداخت نماید.

مهندس اصغر وثوق با اشاره به ارائه خدمات آموزشی به دانش اموزان مبتلا به سرطان یا دارای والدین بیمار این مجموعه به همت خیران واحد آموزش تحصیلی افزود: در حال حاضر برنامه های حوزه پیشگیری مهرانه در 4 حوزه ترویج ورزش همگانی، برگزاری کلاس آموزش و پیشگیری از ابتلا به سرطان ویژه بانوان، پیشگیری از استعمال سیگار و دخانیات و ترویج تغدیه سالم در سطح جامعه با همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه400 خیر روزانه امورات مهرانه را اداره می کنند، اظهار داشت: هنر مهرانه در تبدیل خیرات مردم به خدمت است، به لطف خدا و با همراهی 100 هزار خیر زنجانی به این مرحله رسیده ایم.

مهندس وثوق با بیان اینکه اولین استانی هستیم که در سطح کشور چنین خدماتی را به مردم ارایه می دهد و فرهنگ مهر و محبت را به کل کشور تزریق می کند، تصریح کرد: مهرانه حاصل خرد جمعی زنجانی هاست که به لطف خداوند تاکنون به برنامه های از قبل تعیین شده جامه عمل پوشانده و درصدد حرکت به سمت چشم اندازهاست.

 

ارسال نظرات