فرمانده حوزه یک بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم:
فرمانده حوزه یک بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم بیان داشت: معلمان هویّت مستقلّ ملّی و دینی در دانش‌آموزان بوجود آورند.
کد خبر: ۸۹۳۷۶۵۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرگرد رضارباط جذی  در مراسم صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی حوزه یک و فرهنگیان بسیجی ضمن عرض تبریک هفته بسیج دانش آموزی، و احترام و تعظیم به مقام والای چهارهزار معلّم شهید و بیش از ۳۶ هزار دانش‌آموزشهید، اظهار داشت: به برکت خون شهدا و آمادگی نیرو‌های مسلح و به ویژه بسیج دانش آموزی است که بعد از گذشت چنددهه از انقلاب جمهوری اسلامی ایران، هنوز اقتدارمیهن اسلامی مان در سرتاسردنیا برقرار است و بسیج دانش آموزی نقش بزرگی در بوجودآمدن این اقتدار دارد.

رباط جذی اظهارداشت: امروزه ابر قدرت‌ها نگاهشان به حرکت و سمت وسوی دانش آموزان وجوانان است، هرقدر که دانش‌آموزان و جوانان در حرکت‌های انقلابی حضور داشته باشند، دشمن بیشترمی‌لرزد و ناامید می‌شود.

وی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (امام خامنه ای) خطاب به معلمان بسیجی ابراز داشت: هرکدام از این نوجوان‌ها و جوان‌هایی که زیرِ دست شما هستند، می‌توانند آینده‌ای برای این کشور بسازند که این آینده مایه‌ سعادت جاودانه‌ شما بشود که معلّم او هستید؛ ولو کسی شما را نشناسد.

وی افزود: آموزش و پرورش ما با نظام سلطه‌ بین‌المللی که امروز مظهرش حکومت آمریکا است، مواجه است. طبق فرمایشات رهبری معظم، اوّلین چیزی که لازم است برای دانش‌آموزان  این است که در او هویّت مستقلّ ملّی و دینی به وجود بیاوریم. جوانمان را جوری بار بیاوریم که دنبال سیاست مستقل باشد، دنبال اقتصاد مستقل باشد، دنبال فرهنگ مستقل باشد؛ وابستگی به دیگران، اعتماد به دیگران و تکیه‌ به دیگران در وجود او به‌عنوان یک روحیه رشد نکند. بعد آن‌وقت اقتصاد مقاومتی معنا پیدا می‌کند. اما ما از این جهت دچار آسیب هستیم.

رباط جذی در ادامه خطاب به معلمان تاکید کرد: این کار مقدّس وظیفه شماست؛ شما هستید که این نسل را پرورش می‌دهید و فرهنگ‌سازی می‌کنید. اگرچنانچه توانستید این مفاهیم جریان‌ساز را در ذهن دانش‌آموزتان رسوخ بدهید، خدمت بزرگی به آینده‌ کشورتان کرده‌اید.

این مراسم باتجلیل ازمعلمان بسیجی ودانش آموزان بسیجی پایان یافت
ارسال نظرات
پر بیننده ها