رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: سپاه مظهر و عین ظلم‌ستیزی در برابر کشور‌ها و قدرت‌های ظالم به‌ویژه آمریکا است.
کد خبر: ۸۹۳۷۶۶۷
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان در دیدار رؤسای دانشگاه‌های لرستان با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) ضمن تسلیت ایام محرم و صفر و فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: امیدوارم همه بتوانیم در این حرکت عظیم و جهانی سهیم باشیم.
وی افزود:، چون سپاه مولود انقلاب اسلامی است و پاسداران فرزندان راستین نظام هستید، به‌واسطه شما بار دیگر در برابر دشمنان انقلاب به‌ویژه امریکا تجدید بیعتی داشته باشیم با نظام و رهبر انقلاب و با همدلی و برادری دوش‌به‌دوش هم آمادگی خود را برای حمایت از سپاه و تعالی اهداف مقدس نظام و در برابر یاوه‌گویی آمریکا اعلام کنیم.
رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: سپاه مظهر و عین ظلم‌ستیزی در برابر کشور‌ها و قدرت‌های ظالم به‌ویژه آمریکا است و به تعبیر مقام معظم رهبری سپاه پاسداران فرزندان، اما حسین (ع) هستند و چه زیبا است اکنون‌که در آستانه اربعین هستیم با این افراد جلسه داریم.
وی تصریح کرد: هدف دوم ما بهره‌مند شدن از رهنمود‌های شما به‌عنوان یار و پاسدار انقلاب برای بهتر عمل کردن به فرامین مقام معظم رهبری است و دانشگاهیان حاضریم در جلسه‌ای عظیم‌تر این تجدید میثاق را به گوش جهانیان برسانیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات