رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: در رابطه با فعالیت‌های سپاه دیدگاه‌های مختلفی از بزرگان ما وجود دارد که در رابطه با مسائل اخیر حمایت مقام معظم رهبری، دیدگاه اخیر دولت، حمایت گروه‌های سیاسی نیز در این برهه از زمان جالب و خوب بود و در رابطه با نقاط کلیدی متحد هستند که سرمایه اجتماعی است که باید حفظ شود.
کد خبر: ۸۹۳۷۶۷۰
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ سعید فرح‌بخش، رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان در دیدار رؤسای دانشگاه‌های لرستان با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) اظهار داشت: امریکا درواقع به‌طور ذاتی سلسله سیاست‌هایی خصمانه علیه ایران داشته و این سیاست از قدیم مبنای فعالیت آن‌ها بوده است.
وی خاطرنشان کرد: ترامپ سیاست خصمانه خود را در ارتباط با ایران و برخی کشور‌ها مطرح کرده و به جد پیگیر است و استکبار جهانی با حمایت برخی کشور‌های منطقه؛ تلاش کنند کشور و نظام ما را سرنگون کنند و وضعیت اخیر کردستان عراق و اقلیم کردستان که اگر به سرانجام نرسید بسیار خطرناک بود.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان با اشاره به اینکه همواره با دشمنانی مواجه بودیم که باسیاست، تدبیر و جنگ به‌نوعی به نبال خصومت با ما بودند، افزود: سپاه نقش اساسی در انقلاب و تثبیت انقلاب داشته و زمانی که منافقین و توده‌ای‌ها ... ترور می‌کردند سپاه بود که عمدتاً آن‌ها را خاموش می‌کرد.
وی گفت: فعالیت‌های سپاه در جنگ، نقش سپاه در بازسازی در قالب قرارگاه خاتم، نقش سپاه در دفاع از مظلومان جهان و دفاع از کشور‌های منطقه نقشی اساسی و مهمی است، که صورت گرفته.

فرح‌بخش خاطرنشان کرد: در رابطه با فعالیت‌های سپاه دیدگاه‌های مختلفی از بزرگان ما وجود دارد که در رابطه با مسائل اخیر حمایت مقام معظم رهبری، دیدگاه اخیر دولت، حمایت گروه‌های سیاسی نیز در این برهه از زمان جالب و خوب بود و در رابطه با نقاط کلیدی متحد هستند که سرمایه اجتماعی است که باید حفظ شود.
وی گفت: حمایت‌های مختلف مردمی نیز صورت گرفته که نشان‌دهنده این است، کشور ما یک کشور انقلابی است و همین حمایت‌ها و وحدت و اقتدار سپاه سبب شد ترامپ مقداری عقب‌نشینی کند.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان با اشاره به اینکه ما سپاه را از خود میدانیم و جدایی بین ماه وجود ندارد، تصریح کرد: دانشگاه علمی کاربردی غریب ۱۵ هزار دانشجو و حدود ۲ هزار مدرس در ۳۲ مرکز دارد که قاطعانه هرگونه حمایت از سپاه خواهیم داشت.
انتهای پیام/
ارسال نظرات