خبرهای داغ:
نمایشگاه عرضه لوازم التحریر اسلامی ایرانی در حمایت از تولید ملی به همت واحد پیشگام صدرا بسیج دانش آموزی حوزه کوثر شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۷۷۱۷
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نمایشگاه عرضه لوازم التحریر ایرانی اسلامی در حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی به همت واحد پیشگام صدرای بسیج دانش آموزی حوزه کوثر شاهرود در دبیرستان صدرا برپا شد.
فاطمه احمدی فرمانده واحد پیشگام دخترانه صدرا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه در ایران کالای‌های بسیار خوب و مرغوبی تولید شده و عرضه می‌شود، اما نه تبلیغات وسیعی در این باره صورت گرفته و نه حمایتی از جانب مردم برای خرید این کالا‌ها انجام می‌شود اظهار کرد: ایده‌ای که به ذهن ما رسید این بود که در محدوده مدرسه به تبلیغ لوازم التحریر ایرانی بپردازیم و در بین دانش آموزان نهادینه شود که ایران هم کالای با کیفیت و مرغوب دارد، اما کمتر دیده می‌شود.
وی با بیان اینکه طبق آخرین آمار اقلام وارداتی لوازم التحریر، تعداد زیادی وارد کشور شده است افزود: در صورتی که با کیفیت‌تر از این کالا‌ها در ایران تولید می‌شود، اما خریدار کمی دارد.
احمدی خاطر نشان کرد: هدف از این نمایشگاه نشان دادیم به دانش آموزان که ایران هم می‌تواند برترین باشد، تولید کنندگان بهترین کالا‌ها را تولید کرده اند و اکنون نوبت ما ایرانی هاست که از آن‌ها و کشورمان حمایت کنیم.
وی با اشاره به اقلام عرضه شده در این نمایشگاه گفت: انواع کلاسور و دفاتر مزین به تصاویر رهبری انقلاب و شهدا از جمله شهید حججی، انواع خودکار و جامدادی که کار تولید کنندگان داخلی است.
احمدی با بیان شعار این نمایشگاه افزود: شعار این نمایشگاه "کار از تولیدکنندگان و حمایت از ما.. بسم الله" است.

برپایی نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی در واحد پیشگام صدرای شاهرود+عکس

برپایی نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی در واحد پیشگام صدرای شاهرود+عکس

ارسال نظرات
پر بیننده ها