نماینده، ولی فقیه در سپاه دهگلان:

عظمت و حمایت ملت ایران در برابر توهین رئیس جمهور امریکا هیمنه آمریکارا درهم شکست

نماینده، ولی فقیه در سپاه ددهگلان گفت: حمایت و عظمت مردک ایارن اسلامی در براب توهین رئیس جمهور امریکا هیمنه امرکا رادرهم شکست.
کد خبر: ۸۹۳۷۷۲۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه از دهگلان  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، با اشاره به توهین و یاوه گویی‌های رئیس جمهور امریکا علیه سپاه پاسداران و مردم انقلابی ایران اسلامی اظهار داشت: حمایت مردم ایران اسلامی از سبزپوشان سپاه و انزجار از سیاست‌های مستکبرانه آمریکا در برابر این سخنان سخیف هیمنه آمریکارا درهم شکسته است.

وی در ادامه گفت: رئیس جمهور امریکا باید بداند که سخنان توهین آمیزش نه تنها به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بلکه به تمام ملت ایران اسلامی بود، زیرا قهرمانان سپاه پاسداران از همین مردم و از بطن جامعه ایران اسلامی برخاسته اند.


حجت الاسلام منتشلو افزود: فرزندان این مرز و بوم کسانی هستند که عرق میهن در رگهایشان جاری است و تمام نیرو‌های زیاده خواه را به حول قوه الهی شکست خواهند داد.


وی خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران اسلامی با توکل بر ایزد منان و باهوشیاری وبصیرت، از مقام معظم رهبری حضرت آیت آیت الله امام خامنه‌ای پیروی می‌کنند و با بصیرت خود زمینه فرو ریختن کاخ‌های دیکتاتوری و نابود شدن تفکر صهیونیستی افق‌های جدیدی را برای امت‌های مسلمان و مستضعفان جهان اسلام ترسیم نموده اند.


حجت الاسلام منتشلو گفت: ملت‌های مظلوم جهان در گوشه و کنار کره خاکی که جزو کشور‌های عقب افتاده تلقی می‌شوند، هم‌صدا با کشور‌های جهان اسلام و حتی جهان غرب مرگ بر امریکا، صهیونیست و استکبار می‌گویند و زمینه سقوط حاکمان طاغوتی رابرای جهان اسلام فراهم نموده اند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات