مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز؛

اقتصاد مقاومتی یعنی تلاش برای افزایش تولید ملی و اشتغال

شاهمرادی در پیرامون اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید و اشتغال، نامیده شده است، که بحث اقتصاد مقاومتی اهمیت بسیار بالای از منظر ایشان در چنین برهه‌ای از تاریخ سرزمین عزیزمان، ایران اسلامی می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۳۷۸۴۱
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، شاهمرادی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز در پیرامون اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید و اشتغال، نامیده شده است، که بحث اقتصاد مقاومتی اهمیت بسیار بالای از منظر ایشان در چنین برهه‌ای از تاریخ سرزمین عزیزمان، ایران اسلامی می‌باشد.
 
اقتصاد مقاومتی یعنی تلاش برای افزایش تولید ملی و اشتغال
 
وی افزود: رویکرد شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز نیز با عنایت به نگاه معظم له به موضوع اقتصاد مقاومتی، حمایت همه جانبه از صنعتگران عزیز و تلاش برای افزایش تولید ملی است.
 
شاهمرادی با اشاره به راهبرد‌های اساسی برای اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: با کاهش وابستگی به درآمد‌های نفتی و کنترل واردات بی رویه به کشور چشم انداز تازه‌ای برای تولید داخلی خود خواهیم داشت و به همین منظور سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مصرف کالای ایرانی را با رویکردی اقتصاد مقاومتی برنامه‌های ویژه‌ای داشته تا مصرف کالای ایرانی هم به صورت یک فرهنگ و هم به صورت اجرایی عملی شود.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت:: ما بدون شک می‌توانیم کالای داخلی را با کیفیتی بهتر از این تولید کنیم و از هجمه‌های سنگینی که این روز‌ها با اضطراب و دلهره و موج کاذب در خصوص مسائل اقتصادی برای کشورمان ایجاد کرده اند با سربلندی عبور کنیم.
 
شاهمرادی افزود: سیاست تحریک سرمایه گذاران خارجی از سوی دشمنان برای عدم سرمایه گذاری در کشور آن قدر بی اثر شده است که امروز با افتخار اعلام می‌کنیم استان البرز با توجه به درخواست سرمایه گذاران خارجی برای حضور در شهرک‌های صنعتی استان البرز در حال برنامه ریزی ویژه برای سرمایه گذاران خارجی دستور کار خود قرار داده است.
 
وی افزود: شهرک صنعتی اشتهارد بعنوان بزرگترین شهرک صنعتی کشور با ۸۵۰ واحد تولیدی فعال مثل خاری در چشم دشمنان است و ما با تمام توان در راستای حمایت از تولید و اشتغال به فکر توسعه شهرک‌های صنعتی هستیم و از صنعتگران عزیزمان که امروز جهادی‌ترین کار‌ها را عهده دار هستند با افتخار حمایت خواهیم کرد.
 
شاهمرادی با اشاره به سابقه تاریخی مقاومت مردم ایران اسلامی در مواجهه با دشمنان گفت: ما یک بار در دوران دفاع مقدس به تمام دنیا آموختیم که این ملت می‌تواند مقاومت کند و البته تمام آن تحریم‌های نظامی را با تولید بسیاری از ادوات نظامی جبران کند تا جایی که امروز صنایع دفاعی جمهوری اسلامی در دنیا جایگاهی اقتدارآفرین دارد.
 
منبع: روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز
ارسال نظرات
پر بیننده ها