مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات ساوجبلاغ با بیان اینکه این شهرستان در همایش اربعین 8 موکب برپا می کند، گفت: شهروندان ساوجبلاغی در این همایش روزانه از 8 هزار نفر پذیرایی می کنند.
کد خبر: ۸۹۳۷۸۶۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محسن تک زارع روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: حدود 360 میلیون تومان کمک های نقدی و غیر نقدی برای همایش اربعین توسط شهروندان این شهرستان جمع آوری شده است.

پذیرایی روزانه 8 هزار زایر اربعین توسط شهروندان ساوجبلاغی

وی در ادامه با بیان اینکه برای پذیرایی از روزانه هشت هزار زائر در همایش اربعین مبلغ 500 میلیون تومان تخمین زده بودیم، اظهار داشت: تا کنون 360 میلیون تومان آن محقق شده است که امید داریم باقی مانده این مبلغ را بتوانیم جمع آوری کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ساوجبلاغ در هشت موکب روزانه از 8 هزار نفر در پیاده روی اربعین پذیرایی می کند، افزود: در این موکب ها 100 نفر خدمه به زائران خدمت می کنند.

تک زارع با اشاره به اینکه از سه ماه گذشته اقدام به جمع آوری نذورات برای پذیرایی از زائرین اربعین کرده ایم، خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود، بیش از 4 هزار نفر از شهروندان ساوجبلاغی در همایش بزرگ اربعین شرکت کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات ساوجبلاغ در پایان ضمن تشکر از مسئولان ساوجبلاغی که برای جمع آوری نذورات مردمی همکاری کرده اند، تاکید کرد: شهروندان ساوجبلاغ مانند هر سال در این فریضه مهم مشارکت داشتند.

**جمع آوری 70 میلیون تومان نذورات مردمی برای همایش اربعین در فردیس

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات فردیس نیز در این نشست از جمع آوری 70 میلیون تومان نذورات نقدی و غیر نقدی شهروندان در این شهرستان خبر داد.

علی شهبازی افزود: از این میان 40 میلیون تومان به صورت غیر نقدی و 30 میلیون تومان به صورت نقدی جمع آوری شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه اتاق اصناف و شورا و شهرداری فردیس قول جمع آوری 30 میلیون تومان نذورات اتحادیه ها و شهرداری های این شهرستان را داده اند، افزود: فردیس در این همایش بزرگ 3 موکب برپا می کند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان فردیسی در همایش بزرگ اربعین روزانه پذیرای 4 هزار زائر خواهند بود، تاکید کرد: یکی از موکب های این شهرستان در صحن حضرت زهرا و دیگری در نجف برپا شده و به صورت شبانه روزی از زائران پذیرایی می کند و یک ایستگاه صلواتی در این همایش از زائران با نوشیدنی های مختلف پذیرایی می کند.

شهبازی با بیان اینکه حدود 3 هزار نفر از شهروندان فردیسی در این پیاده روی از شرکت می کنند، خاطرنشان کرد: 45 نفر از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات فردیس برای خدمت گذاری به زائران در موکب ها اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه فردیس شهرستانی تازه تاسیس است، افزود: شهروندان فردیسی تا کنون در تمام مراسم های این ستاد همکاری و مشارکت داشته اند و از مسئولان این شهرستان می خواهیم با ستاد بازسازی عتبات عالیات همکاری کنند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
پر بیننده ها