مصطفی برزگر
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خبر داد/
سرهنگ نوروزی گفت: 53نفر از برادران شاغل و وظیفه در این مسابقات که شامل حفظ ، قرائت ، اذان ، ترتیل ، و مفاهیم شرکت کردند.
کد خبر: ۸۹۳۷۸۷۷
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ نوروزی ، مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: یکی از برنامه های روابط عمومی و تبلیغات در سپاه امیرالمومنین(ع) در سال 96 ، برگزاری و اجرای مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه کارکنان شاغل و وظیفه برادران و کارکنان شاغل خواهران  است.

وی گفت : مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه خواهران در ابتدای مهرماه برگزار شد.

سرهنگ نوروزی بیان کرد: هدف اصلی از اجرای این برنامه توسعه و تحکیم فرهنگ نهادی سپاه مبتنی بر فرهنگ غنی قرآنی و عترت و ایجاد انگیزه رقابت بین فعالان قرآنی و کشف استعداد های قرآنی در رده است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ، افزود: 53نفر از برادران شاغل و وظیفه در این مسابقات که شامل حفظ ، قرائت ، اذان ، ترتیل ، و مفاهیم شرکت کردند.

وی ادامه داد: ما قبل از اجرای این مسابقات ، سری جلسات هماهنگی و بهره برداری از دستور العمل مربوطه برای اجرای  هر چه  بهتر این دوره از مسابقات را برگزار کردیم .

سرهنگ نوروزی تصریح کرد: ما در این دوره از مسابقات از داوران مجرب و و با تجربه و با سابقه که نسبت به مفاهیم قرآنی آگاهی کامل دارند ،  استفاده کردیم.

وی عنوان کرد: فضا سازی فرهنگی تبلیغی مکان این دوره از مسابقات به نحو احسن انجام شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امیرالمومنین(ع) استان در اخر گفت: در اخر هم به نفرات برتر جوایزی اهدا شد و نفرات برگزیده که حد نصاب هفتاد درصد از نمره لازم را کسب کردند جهت شرکت در مسابقات نهایی  سپاه پاسداران که در نیمه دوم هرسال برگزار می شود معرفی خواهند شد.

 

 

 

ارسال نظرات