مسئول سازندگی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: جهادگران بسیج دانشجویی استان در تابستان 96 توانسته‌اند حدود 50 اردوی جهادی در قالب بیش از هزار نفر اردوی جهادی را برگزار کنند.
کد خبر: ۸۹۳۷۸۷۹
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از سیستان و بلوچستان؛ ساسان سالاری، مسئول سازندگی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در آیین اختتامیه اردوهای جهادی تابستان 96 گفت: جهادگران بسیج دانشجویی استان در تابستان 96 توانسته اند حدود 50 اردوی جهادی در قالب بیش از هزار نفر اردوی جهادی را برگزار کنند.

وی ادامه داد: فعالیت جهادی آنان با روحیه و تفکر انقلابی از شمال استان و منطقه سیستان تا جنوب استان و دور افتاده ترین روستاهای چابهار را در بر گرفته است.

سالاری با اشاره به عرصه‌های فعالیت گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان بیان کرد: بخشی از فعالیت های جهادگران دانشجویی شامل ساخت مجتمع 50 هزار قطعه ای پرورش بلدرچین، ساخت مجتمع پرواربندی دام، ساخت چندین منزل محروم و ترمیم منازل، مساجد و مدارس بوده است.

وی اظهار داشت: از جمله اقدامات اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در تابستان امسال، حضور بهنگام و قبل از تمامی نهادی دیگر در سیل بلوچستان بوده است که البته با بی مهری و کم توجهی مسئولین نتوانستند آنگونه که باید اثرگذار باشند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان به اهداف اردوهای جهادی اشاره و عنوان کرد: در مجموع هدف اردوهای جهادی قبل از ساخت منزل، مسجد و مدرسه حضور در مناطق کم تر برخوردار و انجام فعالیت هایی است که نتیجه آن افزایش نشاط و امید به زندگی، ارتقاء فرهنگ و تبیین گفتمان و فرهنگ انقلابی بوده که ان شالله با حضور مستمر جهادگران و تفکرات جهادی به این مهم خواهیم رسید.

ارسال نظرات