خبرهای داغ:
رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی خبر داد؛

دستگیری زوج سارق با 33 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در تبریز

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری زن و شوهری با 33 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۷۸۸۲
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از پایگاه خبری پلیس، صابر عباس زاده اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت  لوازم داخل خودرو در شهرستان تبریز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری دو نفر سارق حین سرقت توسط ماموران کلانتری 16 تبریز، افزود: سارقان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و تحویل به پلیس آگاهی در بازجویی های فنی و تکمیلی به 33 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

عباس زاده اضافه کرد: سارقان دستگیرشده که زن و شوهر بودند با استفاده از خودروی پلاک مخدوش و با تخریب کردن درب خودرو و صندوق عقب خودروها اقدام به سرقت می کردند.
 
وی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی دارند، افزود: سارقان برای تامین هزینه های تامین مواد مخدر لوازم داخلی خودرو از قبیل لپ تاپ، رادیو پخش، باند و لاستیک زاپاس و ... را سرقت و با مبالغ ناچیز به فروش می رساندند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: از پارک کردن خودروها در مناطق خلوت و تاریک حتی الامکان خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه مواد مشکوک مراتب را در اسرع وقت با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها