خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز:

راهپیمایی اربعین یک انقلاب فرهنگی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز گفت: این اتفاق زیبا بعنوان یک انقلاب فرهنگی می تواند در جهت خودسازی و اصلاح جامعه بسیار موثر باشد و یک بیداری به وسعت یک جهان ایجاد کند.
کد خبر: ۸۹۳۷۹۲۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

حجت السلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص پیاده روی بزرگ اربعین گفت: اجتماع عزاداری حسینی و راهپیمایی اربعین به عنوان بزرگترین اجتماع شیعی در دنیا با شکوهترین و معنوی ترین و ارزشمند ترین اجتماع در دنیا چنان شکوه و هیجان و تاثیری در دنیا دارد که دیدگان همه را به آن خیره می شود و سوالاتی در اذهان همه ایجاد می کند که این همه زیبایی به چه منظور اتفاق می افتد و چه قدرتی میتواند جمع کثیری را به حرکت وا دارد که علی رقم همه کمبودها و خطرات ترک وطن کنند و لبیک گویان از خانه و دیار خود پای پیاده برای جلب محبت و نظر امام خود به سمت کربلا حرکت کنند .
وی افزود : این اتفاق زیبا بعنوان یک انقلاب فرهنگی می تواند در جهت خودسازی و اصلاح جامعه بسیار موثر باشد و یک بیداری به وسعت یک جهان ایجاد کند .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در ادامه بیان داشت : با دقت نظر در سخنان ابا عبدالله به این واقعیت می رسیم که مکتب امام حسین (ع) محضر به زمان و مکان خاصی نیست بلکه امروز در پیاده روی اربعین درس آزادگی و ذلت ناپذیری به دنیا می دهیم با خدمت کردن در این مکتب درس ایثار و اخلاص و از خودگذشتگی می گیریم با پیوستن به این رودخانه جاری و خروشان محبان اهل بیت خاصه ابی عبدالله الحسین درس ولایدمداری می گیریم و با حضور در برنامه های عبادی و نماز جماعت ها و اجتماعات حسینی درس اطاعت و بندگی می گیریم .
شجاعی مهر گفت: پیاده روی اربعین یک حرکت بزرگ است که درس های بسیاری برای ما دارد و می تواند پیوند محکم استوار با دین و ارزشهای اسلامی و بویژه شناخت اسلام و مذهب شیعه باشد .
وی اذعان کرد: قدم قدم این راهپیمایی جلال و شکوه و عظمت و عشق به مولی را نشان می دهد هر کس با هر اندازه از توان خودش تلاش می کند تا این حرکت با شکوه تر برگزار شود .
وی در پایان افزود: باید توجه داشت، هرچقدر توان داریم باید در جهت تقویت این حرکت عظیم و این نشانه قدرت اللهی تلاش کنیم یقینا کسانی که در اجرای این حرکت حسینی قدمهایی برمی دارند مورد عنایت امام حسین (ع) قرار گیرند و موجبات خشنودی امام زمان (عج) را فراهم می کنند . حضور زائران از نقاظ مختلف جهان نیز شاهدی بر تاثیر این واقعه بزرگ است .
3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار