خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه شهرستان البرز خبر داد:

بیش از 15 عنوان برنامه برای هفته بسیج دانش آموزی

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه شهرستان البرز گفت: بیش از 15 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان البرز برگزار خواهد شد .
کد خبر: ۸۹۳۷۹۴۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

 

مجتبی رجبیان مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان البرز در گفت و با خبرنگار خبرگزاری بسیج با تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد 36 هزار شهید دانش آموز ،شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار کرد : در این هفته بیش از 15 عنوان برنامه در این هفته برگزار خواهیم کرد .
وی افزود : روز هفته بسیج دانش آموزی بزرگداشت یاد شهدای دانش آموزی و یاد شهید نوجوان حسین فهمیده که رهبر کبیر انقلاب در وصف ایشان فرمودند : رهبر ما آن طفل سیزده ساله ای است که کار بزرگ را انجام داد .
رجبیان افزود: در این هفته بسیج دانش آموزی شهرستان البرز مراسمات متنوعی برگزار خواهد کرد و با توجه به این که شعار بسیج دانش آموزی شعار دانش آموز انقلاب و مدرسه انقلابی می باشد بیشتر مراسمات و برنامه های ما در سطح مدرسه توسط خود دانش آموزان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: سعی کردیم مسئولیت برگزاری این مراسمات را برعهده دانش آموزان بگذاریم، 36هزار دانش آموز شهید گواه این است که دانش آموزان ما میتوانند کارهای بزرگی را انجام دهند و ما در این راستا بیشترین برنامه را به عهده خود آنها گذاشتیم .
این مسئول خاطر نشان کرد : ما در شهرستان البرز 21 شهید دانش آموز داریم و در این هفته از خانواده شهدای دانش آموزی دیدار و تجلیل خواهیم کرد .
وی مهم ترین برنامه این هفته را دیدار اعضای کمیته بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان البرز دانست و گفت : این مراسم با حضور فرمانده سپاه شهرستان سرهنگ حیدری و رئیس آموزش پرورش شهرستان البرز برگزار خواهد شد .
رجبیان از دیگر برنامه های مهم این هفته را دیدار دانش آموزان دختر و پسر شهرستان البرز با نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز و امام جمعه شهر الوند بیان کرد .
مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان البرز گفت : نواختن زنگ بسیج و استکبار ستیزی در تمامی مدارس شهرستان البرز نواخته خواهد شد و قرائت درس حذف شده رهبر کوچک و وصیت نامه شهدای دانش آموز از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزش است .
وی در ادامه گفت: برنامه های ورزشی و تربیت تعالی از دیگر برنامه های این هفته می باشد .
مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان البرز در پایان افزود : مراسم راهپیمایی استکبار ستیزی در آخرین روز از هفته بسیج در شهر الوند با حضور تمامی دانش آموزان در تمامی مقاطع برگزار خواهد شد .
3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار