خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین:

ترامپ به دنبال پیاده کردن مدل لیبی و عراق در ایران است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین گفت: شکاف ساختاری که امروز بین ترامپ و جمهوری خواهان، کاخ سفید، رسانه ها، و دستگاه های قضایی دارد و همچنین بودجه نظامی این کشور در حال افزایش می باشد، موجب بروز مشکلات در این کشور شده است.
کد خبر: ۸۹۳۷۹۹۹
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ کاظم حسینی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در نشست سیاسی کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین به صحبت های اخیر رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: ایران وآمریکا در طول چهار دهه بعد از انقلاب در حال خصومت و خشونت بوده که عوامل زیادی در سیاست گذاری آمریکا تاثیر گذار بوده است.
وی خاطر نشان کرد: اولین عامل این است که دونالد ترامپ یک تاجر، نژاد پرست و ضد مسلمانان می باشد و افرادی که در کابینه ترامپ هم هستند در سیاست گذاری و حاکمیت آنها تاثیر بسزایی دارند.
حسینی عنوان کرد: دومین عامل در ساختار کشور آمریکا است مثل دادگاه فدرال ، کنگره ، احزاب و رسانه ها که آن هم تاثیرگذاری زیادی در سیاست این کشور داد.
این مسوول یادآور شد: شکاف ساختاری که امروز بین ترامپ و جمهوری خواهان، کاخ سفید، رسانه ها، و دستگاه های قضایی دارد و همچنین بودجه نظامی این کشور در حال افزایش می باشد، موجب بروز مشکلات در این کشور شده است.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با اشاره به سیاست های کشور آمریکا ابراز کرد: اصول سیاست آمریکا بر پایه امنیت اسرائیل، موضوع نفت گاز، مهار انقلاب اسلامی، افراط گرایی و ملی گرایی در دوره ترامپ ، نگاه تجاری به جهان ، کاهش قراردادهای که امریکا در آن وجود دارد، است.
وی یادآور شد: سیاست آمریکا در برابر ایران این است که ترامپ می گوید برجام حاصل کار اوباما است که باید از بین برود و بر اساس همین قرارداد برجام از نفوذ ایران در منطقه ترس دارند و می گویند بها دادن به ایران است.
حسینی با بیان راهبردهای جدید آمریکا بر اساس اظهارات خودشان در مقابل ایران، گفت: اولین راهبرد فشار نظامی و پیاده سازی الگوی عراق و لیبی در ایران که است اول به بهانه هایی خلع سلاح می کنند بعد حمله نظامی می کنند.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین تصریح کرد: دومین راهبرد، افزایش قدرت نظامی خود در منطقه می باشد و بعد از آن فشار سیاسی و دیپلماتیک بر ایران به جهت جلوگیری از ساخت موشک می باشد.
وی تاکید کرد: آمریکا به دنبال فشار داخلی و روانی و ایجاد تفرقه بین مردم و حاکمیت می باشدکه مانع اصلی این موضوع را سپاه پاسداران می دانند و همانطور که مشاهده می کنید سعی در تخریب چهره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور و جهان می باشد.
حسینی اذعان کرد: در همین راستا می خواستند سپاه را ترویست در جهان معرفی کنند که برخورد جدی و مقتدرانه سر لشگر جعفری فرمانده سپاه پاسداران مبنی بر اینکه اگر سپاه را تروریسم معرفی کنند آمریکا تا 2000 کیلومتری پایگاه های خودش را جمع کند.
این مسئول بیان کرد: در مقابله با نقشه ها و هجمه های فرهنگی دشمن باید دور اندیش های رهبر معظم انقلاب تبیین و بصیرت افزایی شود، ما باید از تاریخ درس بگیریم که به کشورهای بیگانه به خصوص امریکا نمی شود اعتماد کرد که نمونه بارز آن کودتای 28 مرداد ، گفتگوی تمدن ها ،برجام می باشد.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: متاسفانه برخی از مسئولین همه چیز حتی آب خوردن را به برجام ربط دادند و گفتند که تمام مشکلات با برجام حل خواهد شد. امروز شاهد این هستیم که این امر محقق نشد آمریکا ذات خود را نشان داد و معلوم شد که نمی شود به این کشور اعتماد کرد امریکا دشمن دیرینه جمهوری اسلامی ایران است.
وی در خاتمه مطرح کرد: با تاکید مقام معظم رهبری کارایی اقتصاد مقاومتی باید رواج پیدا کند تا مشکلات اقصادی و رفاه مردم حل شود، اختلافات ما با کشور آمریکا تاکتیکی نیست مشکل قایم به شخص و موضوع نیست، مشکل در راهبرد این کشور در مقابل ایران است. امروز خود کشور امریکا نقض کننده برجام است.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها