مدیرکل و معاونین صدا و سیمای استان ضمن دیدار با سردار فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، حمایت آحاد مردم و مسئولین از سپاه را سرمایه بسیار بزرگ دانستند.
کد خبر: ۸۹۳۸۰۲۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل صدا و سیمای استان به همراه جمعی از معاونین خود با حضور در ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و دیدار با سردار اکبری و هیئت رئیسه سپاه استان گفت: بعد از صحبت های رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لازم دانستم به عنوان عضو خانواده رسانه خدمت شما برسیم و اعلام کنیم ما سپاه را پاره تن ملت می دانیم. سپاه موجب افتخار ماست و ما به سپاه افتخار می کنیم.

مهندس مهرداد عظیمی، افزود: با سخنان ترامپ علیه سپاه دیدیم که چه موج بزرگی برای دفاع از سپاه شکل گرفت و این جای تبریک دارد.

 وی ادامه داد: اعتقاد ما این است در برجام برای مردم جهان مشخص شد امریکا قابل اعتماد نیست. در همان مراحل آغاز مذاکرات هم مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای فرمودند امریکا قابل اعتماد نیست.

مدیرکل صداوسیمای استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با سخنان رییس جمهور امریکا و مشخص شدن میزان دشمنی او با ایران اسلامی وحدت و همدلی بسیار خوبی در بین ملت ایران ایجاد شد.

مهندس عظیمی با اشاره به نحوه شکل گیری و افول نظام های چند قطبی در دنیا، بیان کرد: جهان بعد از فروپاشی شوروی شاهد نظام تک قطبی آمریکا شد و برخی کشورها قبول کردند دنیا کدخدایی به نام آمریکا داشته باشد.

وی گفت: حتی در روسیه برخی سیاستمداران پیرو این سیاست شدند و امروز پوتین رئیس جمهور روسیه می گوید اشتباه ما این بود که دنباله رو آمریکا بودیم.

مهندس عظیمی، وجود جمعیت، جغرافیا، اقتصاد، توان نظامی و داشتن یک ایدئولوژی مستحکم را پنج شرط پیدایش قدرت های جهانی دانست و یادآور شد: مهم ترین نکته بحث ایدئولوژی است و اساس دشمنی دشمنان با ما ایدئولوژی اسلامی است و دشمنان نگران این تفکر هستند.

مدیر کل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری  افزود: تفکر اسلام بسیار قوی است که می تواند سایر تفکرات را به سوی خود بکشاند؛ لذا دشمن با همه ی این پنج خصوصیت کشورهای اسلامی مخالف است. با حضور نظامی و توان نظامی ایران اسلامی نیز مخالف است.

 وی با بررسی برخی تحولات منطقه ای و جهانی، داشتن اتحاد بین دولت های اسلامی را رمز پیروزی مسلمانان دانست و اظهار کرد: وضعیت جمعیتی و منابع اقتصادی کشورهای اسلامی در وضع مطلوبی است، که اگر امت واحده به معنی واقعی شکل بگیرد معادلات به سرعت تغییر خواهد کرد.

عظیمی با ریشه دار دانستن دشمنی نظام استکبار به سرکردگی آمریکا با ایران، تأکید کرد: دشمن برای اینکه ایدئولوژی اسلام ناب رشد نکند بیش از 250 شبکه رسانه ای را تشکیل داده تا نگذارد این تفکر به سایر نقاط جهان سرایت پیدا کند.

مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به دشمنی استکبار جهانی و استفاده آنها از مکانات رسانه ای گسترده و عدم همسویی برخی کشورهای منطقه با جمهوری اسلامی، بخشهایی از اقدامات انجام شده در صدا و سیما را تشریح کرد.

وی، روشنگری های انجام شده در صدا و سیما را یادآور شد و افزود: امروز فضای مجازی که به تعبیر بسیاری یک شمشیر دولبه است می تواند برای ما یک فرصت باشد که مباحث باید به صورت علمی در این فضا مطرح شود و اساس دشمنی آمریکا با ایران را برای همه خصوصا نسل جوان و نوجوان تبیین کند.

مهندس عظیمی یادآور شد: از ابتدای خلقت بشریت در همه حوزه ها تقابل بین نظام الهی و شیطانی وجود داشته، این مسیر سختی هایی دارد؛ اما حتماً و یقیناً پیروزی از آن ماست و این وعده پیروزی باید منتشر شود.

 وی در پایان ضمن تشکر مجدد از اقدامات سپاه، اذعان کرد: ما شما را برادر خود می دانیم و در کنار شما هستیم تا به عنوان دو مجموعه حوزه ی جنگ سرد و جنگ نرم فعالیت داشته باشیم.

شایان ذکر است در آغاز این دیدار فرمانده سپاه قمربنی هاشم(علیه السلام) ضمن خوش آمدگویی به مدیرکل و هیئت رئیسه صدا و سیمای استان از همکاری بسیار ارزنده رسانه ملی در روشنگری و نیز پوشش خبری برنامه های بسیج و سپاه تجلیل کرد.

 سردار محمد علی اکبری گفت: باید از تمام ظرفیت ها برای روشنگری و نشان دادن چهره واقعی دشمنانان اسلام بهره گرفت.

در پایان این مراسم مدیرکل صدا و سیمای استان لوح سپاس به سردار اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم( علیه السلام) اهداء کرد.

ارسال نظرات