جلسه بصیرتی سیاسی پایگاه امام خمینی(ره) سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر د رمحل حوزه ی علمیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۸۰۴۵
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به همت پایگاه امام خمینی (ره) سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر جلسه بصیرتی سیاسی شنبه شب در محل حوزه‌ی علمیه امام خمینی (ره) با حضور علما و طلاب بسیجی برگزار شد.
" آیت الله محمدی" امام جمعه موقت واستاد حوزه علمیه یزد گفت: حوزه‌های علمیه باید سطح بینشی خود را بالا ببرند، زیرا دشمن در حال تجهیز شدن است و روز به روز به اهداف خود که ضربه زدن به جهان اسلام است نزدیک‌تر می‌شود و این وظیفه ما است که با بصیرت و افزایش سطح علمی با دشمنان مقابله کنیم.
آیت الله محمدی در ادامه در مورد آمریکا گفت: این کشور روز به روز به نابودی نزدیک‌تر می‌شود و سخنان چند وقت پیش رئیس منفور کشور آمریکا مؤید این است که برای نجات یافتن از این نابودی دست و پا می‌زنند که تلاشی بیهوده است.
در ادامه جلسه "حجت الاسلام داودی" مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون تقدیر و تشکر از حضور علما و طلاب بسیجی برای شرکت در جلسات بصیرتی سیاسی داشت و افزود: باید آتش به اختیار و مالک گونه در پی حفظ ارزش‌های این انقلاب باشیم.
ارسال نظرات