خبرهای داغ:
رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، تغذیه و اسکان ستاد اربعین آذربایجان‌شرقی خبر داد
رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، تغذیه و اسکان ستاد اربعین آذربایجان‌شرقی گفت: تا به امروز 12 موکب شناسنامه‌دار به ثبت رسیده که یکی از این موکب‌ها در مبدأ ورودی کشور از سوی نخجوان در جلفا برای استقبال از زائران غیر ایرانی مستقر شده همچنین چندین ایستگاه صلواتی بین‌راهی برای خدمات‌دهی به زائران در نظر گرفته‌ شده است.
کد خبر: ۸۹۳۸۰۸۹
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲

علی داداش‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در خصوص تعداد موکب‌های مستقر شده در اربعین حسینی از  آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: همه موکب‌هایی که خدمات ارائه خواهند داد، شناسنامه‌دار شده و تحت کدهای مشخصی فعالیت‌ها و تعداد سرویس‌دهی‌هایی که باید انجام دهند، به آن ها ابلاغ‌ شده است،

وی افزود: تا به امروز 12 موکب شناسنامه‌دار به ثبت رسیده که یکی از این موکب‌ها در مبدأ ورودی کشور از سوی نخجوان در  شهرستان جلفا برای استقبال از زائران غیر ایرانی مستقر خواهد شد همچنین علاوه بر این موکب، چندین ایستگاه صلواتی بین‌راهی برای خدمات‌دهی به زائران در نظر گرفته‌ شده است.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، تغذیه و اسکان ستاد اربعین استان اضافه کرد: موکب‌های دیگر عمدتاً در عراق بوده که دو موکب در دو منطقه عمومی شلمچه و سامرا مستقر هستند.

وی ادامه داد: موکب دیگری را شهرداری تبریز در کربلا ایجاد کرده که در قالب زیرمجموعه موکب‌های استانی متعهد شده‌اند تا روزانه 21 هزار غذا برای ارائه به زائران تأمین کنند و البته غیر از این آمار نیز تعداد 27 هزار نفر اسکان در شلمچه و سامرا مقرر شده است.

داداش‌زاده بیان کرد: اعزام خادمین شلمچه به اتمام رسیده و مستقر شده‌اند و تعدادی از خادمین نیز در روزهای آینده اعزام خواهند شد.

وی در خصوص بحث جمع‌آوری کمک‌های مردمی نیز بیان کرد: در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی شماره‌ حساب اربعین از طریق صدا و سیما اعلام خواهد شد همچنین نقاطی از شهر نیز برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی مشخص‌شده است.

ارسال نظرات