خبرهای داغ:
پس از سه روز رقابت در گرگان؛

افراد برتر مسابقات قرآنی نیروی زمینی ارتش معرفی شدند

برترین های مسابقات مرحله ای قرآنی نیروی زمینی ارتش پس از سه روز رقابت در گرگان معرفی شدند.
کد خبر: ۸۹۳۸۱۲۲
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سی و هفتمین دوره مسابقات مرحله ای قرآنی منطقه شرق و شمالشرق نیروی زمینی ارتش پس از سه روز در گرگان به پایان رسید.
آئین اختتامیه این رقابت ها با حضور سردار محمودزاده مشاور فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، امیر غفاری فرمانده تیپ ۱۵۸ شاهرود، امیر معمارباشی فرمانده قرارگاه لشکر۳۰ گرگان، سرهنگ اثنی عشریه فرمانده تیپ ۲۳۰ گرگان ، روحانیون منطقه و برخی اعضای شورای شهر گرگان در مسجد امام محمد باقر ع برگزار شد.
امیر سرتیپ دو مهدی معمارباشی در این مراسم گفت: برگزاری و میزبانی از مسابقات قرآنی یگانهای منطقه در این پادگان قطعا بابرکت بوده است.
معمارباشی افزود: امیدوارم در طول این مدت که میزبان متسابقین بودیم از ما راضی باشند و برکت حضور آنها در مجموعه جاری شود.
همچنین رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در گلستان اظهار کرد: برگزاری این مسابقات موجب افتخار ما بوده و امیدوارم توانسته باشیم رضایت سازمان و شرکت کنندگان عزیز را جلب کنیم.
حجت الاسلام محمد حسن عبدی با تشکر از داوران و متسابقین گفت: بیش از ۱۷۰ نفر در ۱۲ رشته قرآنی در این مرکز رقابت کرند و محیط سربازی ما را نورانی ساختند.
وی تصریح کرد: قرآن کریم یکی از جذابیت های معنوی دین خداست که زمانی با صوت زیبا تلفیق می شود چندین برابر جذابتر می شود.
وی خاطرنشان کرد: با خواندن قرآن دلهای ما نور الهی را جذب می کند و این عنر این کتاب آسمانی است که اینچنین جلوه گری می کند.
در پایان افراد برتر این دوره از مسابقات به شرح زیر معرفی شدند:

بخش پایور:
ستوانیکم رضا فدایی از پشتیبانی شمالشرق در بخش قرائت تحقیق، ستوانیکم میلاد رضایی از تیپ ۱۳۰ در بخش قرائت ترتیل، سروان محمد بخشی از تیپ ۱۳۰ در بخش اذان، استواریکم محمد زنگویی از تیپ ۲۷۷ در بخش حفظ کل، کارمند جواد زارع ثانی از پش منطقه ۵ در بخش حفظ ۲۰ جزء، استواریکم حسن سلیمی از تیپ ۳۷۷ در بخش ۱۵ جزء، ستوانیکم حسن ولی پور از تیپ ۲۷۷ در بخش ۱۰ جزء، ستواندوم قاسم سرگلزایی از تیپ ۲۳۰ در بخش ۵ جزء، ستوانسوم ابوالفضل سلطانی در بخش ۳ جزء از پایگاه هوانیروز، استواریکم علی حسامی از تیپ ۲۷۷ در بخش مفاهیم سطح یک و ستوانیکم محمد رجنی از تیپ ۱۵۸ در بخش مفاهیم سطح دو.
در بخش وظیفه:
گروهبانیکم سید حجت الله حسینی از پایگاه هوانیروز در بخش قرائت تحقیق، گروهبانیکم حسین زارع بیدکی از تیپ ۲۳۰ در بخش قرائت ترتیل، گروهبان دوم مرتضی محمدپور از تیپ ۱۵۸ در بخش اذان، سرباز محمد رسولی از تیپ ۱۵۸ در بخش حفظ کل، سرباز مسعود وحدانی از تیپ ۱۳۰ در بخش حفظ ۲۰ جزء، سرباز عاصف احمدی از تیپ ۳۸ در بخش حفظ ۱۵ جزء، سرباز علی اکبر نازپرور از تیپ ۱۵۸ در بخش ۱۰ جزء، سرباز ابراهیم بفکین از تیپ ۲۳۰ در بخش ۵ جزء، سرباز بهرام غراوی از تیپ ۱۳۰ در بخش ۳ جزء و ستوانسوم مرتضی مصاحبه از تیپ ۱۵۸ در بخش مفاهیم.
لازم به ذکر است، این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۱۷۰ شرکت کننده از استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، مازندران و گلستان به مدت سه روز در گرگان برگزار شد.
افراد برتر مناطق چهارگانه نیروی زمینی آذر ماه در اصفهان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها