سید ساجد یعقوبی
مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان اردبیل:
مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان اردبیل گفت: طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته همایش ۳ ساله‌های حسینی با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام و بسیج جامعه زنان سپاه استان در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۸۱۴۶
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵

همایش ۳ ساله‌های حسینی در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی حسن‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم 3 ساله‌های حسینی در اردبیل اظهار داشت: طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته و روال سال‌های گذشته همایش 3 ساله‌های حسینی با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام و بسیج جامعه زنان سپاه استان در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم به مناسبت روز شهادت حضرت رقیه(س) سوم آبان ماه روز چهارشنبه همزمان با پنجم صفر ساعت 9 صبح در حسینیه ثارالله و ساعت 15 عصر در امامزاده سید صدرالدین(ع) اردبیل برگزار می‌شود که در این زمینه در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان اردبیل گفت: یکی از اهداف مهم برگزاری این مراسم معنوی تبیین اهداف و اقدامات امام حسین(ع) و یارانش برای احیای نهضت حسینی است که در این زمینه حتی کوچک‌ترین عضو خانواده این اهل بیت(ع) از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و این باید الگویی برای کودکان و نوجوانان ما باشد.

حسن‌زاده بیان کرد: از دیگر محورهای مهم برگزاری این مراسم ارائه الگو برای کودکان و دختران سه ساله، حیا و عفت حضرت رقیه(س) است که برای تحقق این اهداف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود که امیدواریم با اقدامات انجام یافته در این زمینه به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی تصریح کرد: از تمامی والدین و فرزندانشان برای حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل می‌آید که امیدواریم با حضور در این مراسم یاد و خاطره حضرت رقیه(س) گرامی داشته شده و کودکان بیشتر با شخصیت این حضرت آشنا شوند و ما نیز تمام تلاش خود را به‌کارگیری می‌کنیم.

ارسال نظرات