استاندار مازندران:

حضور بانوان در طرح‌های دانش بنیان باید تقویت شود

ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران نیز در این نشست با اشاره به اینکه پذیرفته شدگان دختر مازندرانی در کنکور سراسری بیش از پسران است تاکید کرد: حضور زنان در مراکز دانش بنیان و شتاب باید توسعه یابد.
کد خبر: ۸۹۳۸۱۵۲
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، استاندار مازندران  با بیان اینکه زنان از توانمندی خوبی برای ایفای نقش‌های مدیریتی برخوردارند، گفت: باید زمینه به‌کارگیری 30 درصدی زنان در مناصب عالی مدیریتی در چهار سال آینده محقق شود.

ربیع فلاح با اعلام اینکه نرخ بیکاری استان در تابستان سال گذشته 10.8 درصد بوده است، افزود: این نرخ در تابستان امسال به 9.5 درصد کاهش یافته است.

استاندار مازندران بر ضرورت کنترل آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و با بیان اینکه در مازندران برنامع جامع مبارزه با آسیب‌های اجتماعی با قوت در حال اجرا است، افزود: تقویت تولید و اشتغال برنامه‌محوری استان در سال جاری است و باید همه دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها برای تحقق منویات مقام معظم رهبری بطور مجدانه اهتمام کنند.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های انجام شده اقدامات بسیار خوبی برای کنترل آسیب‌های اجتماعی در استان صورت گرفته است، تصریح کرد: در هفت ماه نخست سال 96 آمار طلاق در استان به میزان هشت درصد کاهش یافته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار