خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند خبر داد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با اشاره به هفته تربیت‌بدنی و ورزش و پارالمپیک گفت: امسال برنامه‌های خوب، مفرح و متنوعی را به مناسبت این هفته در شهرستان و بخش‌ها در نظر گرفته‌‌ایم.
کد خبر: ۸۹۳۸۱۶۶
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷

اجرای برنامه‌های مختلف طی هفته تربیت‌بدنی و ورزش در نهاوندمحرم روزبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به هفته تربیت‌بدنی و ورزش و پارالمپیک اظهار داشت: امسال برنامه‌های خوب، مفرح و متنوعی را به مناسبت این هفته در شهرستان و بخش‌ها در نظر گرفته‌‌ایم.

وی افزود: برگزاری همایش پیاده‌روی ویژه بانوان، کوهنوردی به قله قزل ارسلان و زنگ انقلاب و اجرای برنامه فرهنگی ورزشی در اماکن ورزشی رو باز و بسته در سطح شهرستان و بخش‌ها، حضور مربیان، ورزشکاران و کارکنان ورزش در گلزار شهدا از مهمترین برنامه‌های این هفته محسوب می‌شوند .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته پارالمپیک افزود: برگزاری مسابقات دوومیدانی و فوتسال، دارت معلولین در بخش آقایان و  دیدار با امام جمعه، غبارروبی گلزار شهدا با حضور مسئولین ورزشکاران عمده ترین برنامه‎های هفته پارالمپیک در شهرستان نهاوند است.

وی با اشاره به تلاش مجموعه در راستای ترویج فرهنگ ورزش همگانی بین مردم در سطح شهرستان، گفت: ورزش به عنوان یک نیاز ضروری در بین خانواده ها به شمار می آید‌ و اکنون ورزش در سبد خانواده ها گنجانده شده و بیشتر خانواده‌های شهرستان حداقل یک نفر در یکی از رده های سنی ورزشکار دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات